کد خبر: ۱۲۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
ندای محکومیت اهانت به ذات مقدس رحمةللعالمین از شرق فارس به گوش می رسد
سیاست مداران کینه توز و طبق نص صریح آیه ۱۳۰ سوره بقره ، نادان ، برای چندمین بار ، در پوشش آزادی بیان ، آزادی توهین را در راستای اهداف ضاله خویش ، وسیله قرار داده و به خیال فهم پایینشان ، به رسول اکرم اهانت کرده اند ، در اصل ، جامعه اسلامی را متحد تر و دشمنان این تمدن را چون آفتاب در روز ، آشکارتر ساختند .
بسم الله الرحمن الرحیم

و من یرغب عن مله إبراهیم الا من سفه نفسه ....
و چه کس از آیین پاک ابراهیم روی گرداند، بجز مردم بی خرد...
 And who will [ever] forsake Abraham's creed except one who debases himself....
سوره بقره آیه ۱۳۰


سیاست مداران کینه توز و طبق نص صریح ایه ۱۳۰ سوره بقره ، نادان ، برای چندمین بار ، در پوشش آزادی بیان ، آزادی توهین را در راستای اهداف ضاله خویش ، وسیله قرار داده و به خیال فهم پایینشان ، به رسول اکرم اهانت کرده اند ، در اصل ،  جامعه اسلامی را متحد تر و دشمنان این تمدن را چون آفتاب در روز ، آشکارتر ساختند .
اهانت به رحمه اللعالمین ، اهانت به تمامی ادیان بلکه اهانت به انسانیت است .
کما اینکه آزادی بیان در حقوق بین الملل تابع محدودیت های خاصی است که لزوم حفظ نظم اجتماعی و ضرورت احترام به عقاید و حیثیت دیگران از این جمله است ، توهین به ادیان به نادیده گرفته شدن دو مولفه مذکور می انجامد .
لذا این بی قانونی ضد اخلاقی ضد انسانی ، هیچ تشابهی به آزادی بیان نداشته و دولت فرانسه ضمن دست برداشتن از فریبکاری ، نشریه شارلی ابدو را توبیخ کرده و خطوط آزادی بیان را برای ایشان تبیین کند تا کمی از خشم یک میلیارد و نیم مسلمان جهان بکاهد . چرا که در غیر اینصورت خود مشمول آیه فوق الذکر میباشد .
و اینک خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور عرض میکنیم اقدام مثمر ثمر ، قاطعانه ،بدور از هیچ‌گونه اهمال در این مورد و موارد مشابه را از جنابتان تا نیل به هدفی موثر و فوری ، مطالبه میکنیم .
ان الله مع المحسنین

کانون فرهنگی تربیتی شمیم خانواده شهرستان فسا
نام:
ایمیل:
* نظر: