کد خبر: ۱۲۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
بار دیگر خانواده سپاهیان اسلام علیه اهانت به پیامبر اکرم به پا خاستند
با وعده ی کلام الهی آغاز کردیم، کلامی که حقانیتش چنان ترس بر ابلیس بچه های دون صفت انداخته که راهی جز توهین به پاک ترین نفس خلق شده ندارند.
بسم الله الرحمن الرحیم
«یا حَسْرَةً عَلَى الْعِبادِ ما یَأْتِیهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا کانُوا بِهِ یَسْتَهْزِؤُنَ. أَلَمْ یَرَوْا کَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَیْهِمْ لَا یَرْجِعُونَ»
«اى دریغ بر بندگان! که هیچ پیامبرى بر آنان نیامد مگر آن که او را به استهزا گرفتند.آیا ندیدند چه بسیار طوایفی را پیش از اینها هلاک کردیم که دیگر ابدا به (دیار) اینان باز نگردند؟»

با وعده ی کلام الهی آغاز کردیم، کلامی که حقانیتش چنان ترس بر ابلیس بچه های دون صفت انداخته که راهی جز توهین به پاک ترین نفس خلق شده ندارند.
«کانون فرهنگی تربیتی شمیم خانواده شهرستان قیروکارزین» توهین به پیامبری که پیام آور دین رحمت، آزادگی و کرامت انسان است را محکوم می نماید و اعلام می دارد  
اقدام  بی شرمانه ی  هفته نامه ی وقیح شارلی ابدو در هتک حرمت خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله صراحتا خلاف بند  30 اعلامیه ی حقوق بشر و بند 2 ماده 20 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی است و این اقدام نه تنها دروغ بودن شعارهای نخ نما شده مجامع غربی در زمینه آزادی و احترام به عقاید را برای چندمین بار به اثبات رساند بلکه به وضوح از همدستی لابی های صهیونیستی در فرانسه برای اجرای طرح به انحراف کشاندن اذهان مسلمانان از واقعیت پشت پرده جریانات غرب آسیا رونمایی کرد.

کانون فرهنگی تربیتی شمیم خانواده شهرستان قیر و کارزین
نام:
ایمیل:
* نظر: