کد خبر: ۱۲۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
دکتر علیرضا پاک فطرت با تقدیر از خدمات ارزنده و ماندگار نهاد مردمی بسیج اظهار داشت: خوشبختانه هیأت اندیشه ورز بسیج که نام و عنوان زیبایی هم دارد و متشکل از مجموعه افرادی متخصص و متعهد و معتدل است در تشکیلات آموزش و پرورش وجود دارد و می تواند تأثیرگذار در خیلی از تصمیمات باشد. بسیج همان گونه که امام راحل فرمودند «مدرسه عشق است» و مقام معظم رهبری هم به آن عنایت ویژه دارند. در واقع بسیج واژه ای مقدس است.
دکتر علیرضا پاک فطرت با تقدیر از خدمات ارزنده و ماندگار نهاد مردمی بسیج اظهار داشت: خوشبختانه هیأت اندیشه ورز بسیج که نام و عنوان زیبایی هم دارد و متشکل از مجموعه افرادی متخصص و متعهد و معتدل است در تشکیلات آموزش و پرورش وجود دارد و می تواند تأثیرگذار در خیلی از تصمیمات باشد. بسیج همان گونه که امام راحل فرمودند «مدرسه عشق است» و مقام معظم رهبری هم به آن عنایت ویژه دارند. در واقع بسیج واژه ای مقدس است. بسیج دست راست مقام معظم رهبری است و در قضیه مقابله با بحران های مختلف طبیعی و اجتماعی از جمله کرونا و سیل و زلزله و... ورود خوبی داشته است و امروز بسیاری از کشورها در امر مقابله با بحران ها به توانمندی بسیج ایران پی برده و در صدد الگوسازی برنامه های بسیج در کشور خودشان هستند. وی گفت: دوستان عزیز معلم را باید به جایگاه اصلی خود رساند و این وظیفه به عهده خود شما فرهنگیان گذاشته شده است. من به عنوان نماینده مأموریت و مسئولیتی ندارم که بخواهم وقتم را صرفاًَ برای گذاشتن و برداشتن مدیران مصرف کنم بله یک جایی ممکن است من در صدد تثبیت مدیریت مدیری که خوب کار می کند باشم اما قانون برای من نگفته و ننوشته که در عزل و نصب کسی اصرار و پافشاری کنم. افزون بر50 معلم و مدرس در مجلس داریم که باید از ظرفیت آنان در مجلس برای خدمت به قشر شریف فرهنگیان استفاده شود. دکتر علیرضا پاک فطرت تأکید کرد: وزیر آموزش و پرورش باید با صراحت و قاطعیت بیاید و حرفش را بزند و مشکلات معلمان و مدارس را شفاف بگوید. 
مدیری که برای تعمیرات و تجهیزات مدرسه اش هزینه ای دریافت می کند و از جهتی آموزش و پرورش هم سرانه و امکاناتی به این مدیر و این مدرسه نمی دهد تکلیفش چیست؟! 
این نماینده مردم در مجلس با تجلیل از مقام شامخ معلمان بیان داشت: به معلم خوب باید بها داد. معلم امثال شهید حججی ها چه کسانی هستند؟ معلمان آن عده افراد خاطی و مسئله دار هم ببینید چه کسانی هستند؟ آیا از معلمان شهید حججی در دوره های تحصیلی او تقدیر و تجلیلی شده است؟ گروهی مثل همین گروه اندیشه ورز بسیج باید بیاید و عارضه یابی و ارزیابی از اوضاع آموزش و پرورش را مدنظر داشته باشند. دکتر علیرضا پاک فطرت افزود: آموزش و پرورش نباید دغدغه ساخت و تعمیر مدارس را داشته باشد. این کارها وظیفه شهرداری هاست و باید شهرها به نحوی ساخته شود که دانش آموز ما به راحتی به مدرسه برود و برگردد تا مجبور نباشدکه بخواهد از سرویسی استفاده کند.

پاک‌فطرت در نشست هیأت اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان فارس: هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج به ایجاد تحول درآموزش

نماینده مردم شیراز و  زرقان در پایان گفت: شما بزرگواران و فرهنگیان من و دیگر نمایندگان استان را ازخودتان بدانید و مسایلتان را با ما در میان بگذارید. بنده هم گزارش و نتایج این جلسه را به همکاران خود درکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواهم داد و پیگیر امور و مسایل گفته شده و دغدغه های شما عزیزان هستم. جلسات مشابه را با دیگر مسئولان و نمایند گان استان بگذارید و همواره از موضع قدرت صحبت کنید و به مسایل اصلی و مهم و زیربنایی بپردازید.

نام:
ایمیل:
* نظر: