آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵
در روز‌های اخیر اقدام موهن و شرم‌آور اخیر هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و همچنین هتک حرمت قرآن کریم در سوئد یک بار دیگر چهره واقعی دین ستیزان غرب را به نمایش گذاشت.
در روز‌های اخیر اقدام موهن و شرم‌آور اخیر هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و همچنین هتک حرمت قرآن کریم در سوئد یک بار دیگر چهره واقعی دین ستیزان غرب را به نمایش گذاشت.

این اقدام شنیع علاوه بر جریحه دار کردن احساسات قریب به دو میلیارد مسلمان و همه آزادگان و علاقمندان پیامبر رحمت در سراسر جهان اولا نقض حق شهروندی میلیون‌ها مسلمان در همان کشور فرانسه است، زیرا هم اکنون اسلام پس از مسیحیت دومین دین پرجمعیت در آن کشور است و ثانیا خلاف شعار احترام به ادیان الهی است و با همان بیانیه به اصطلاح حقوق بشر هم تناقض آشکار دارد.

حاکمان تمدن رو به زوال غرب از جمله امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز با شعار دروغین آزادی بیان به میدان آمده و از اقدام ضدانسانی این نشریه حمایت کردند. از رئیس جمهور فرانسه باید این سوال را پرسید آیا دادگاه‌های فرانسه در ذیل شعار لیبرالی آزادی بیان اجازه می‌دهند که نشریات و رسانه‌های فرانسوی در مورد موضوعی مانند هولوکاست فقط سوال بپرسند؟ یا با سلطه‌ای که صهیونیسم بین الملل بر مقدرات غرب پیدا کرده جرات تعرض به این آموزه‌های دروغین صهیونیستی را ندارند؟

برای مسلمانان و آزادگان واضح است که اینگونه اقدامات مذبوحانه آخرین تلاش‌ها و دست و پا زدن‌های مدعیان تمدنی است که با چالش بزرگ معنویت مواجه بوده و نتوانسته از رشد چشمگیر گرایش به اسلام و بیداری فطرت انسانی در دنیای غرب و اقصی نقاط جهان جلوگیری کند، اما غافل از این هستند که نور الهی با این ترفند‌های شیطانی خاموش نخواهد شد بلکه پیام روشن و انسان ساز اسلام عزیز بیش از پیش به گوش جهانیان خواهد رسید.

بسیجیان سپاه ناحیه فیروزآباد ضمن محکوم نمودن این اقدام ننگین، از مسئولین روابط خارجی چه در دولت و چه در مجلس شورای اسلامی می‌خواهد اقدامی متناسب با شان و جایگاه پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) اتخاذ نموده و در تعامل با دولت‌های غربی این موضوع را بصورت جدی پیگیری نمایند. همچنین از غرب باوران و برخی روشنفکران داخلی نیز متذکر میشویم در این موارد مبنایی و اساسی، در تحلیل و نمایش چهره واقعی غرب و حاکمان سیاسی آن دقت و تدبر کنند.



نام:
ایمیل:
* نظر: