جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۰۹:۵۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
جلسه هماهنگی وتعامل سپاه وناجا:
سرهنگ پاسدار فرج الله قیطاسی: سپاه و بسیج به عنوان یک نیروی انقلابی در هر جایی که لازم ببیند حضور پیدا کرده و با تمام توان انجام وظیفه می کند.

جلسه هماهنگی و تعامل سپاه ناحیه ارسنجان  با نیروی انتظامی این شهرستان  در سالن جلسات فرماندهی سپاه ارسنجان برگزار شد.سرهنگ پاسدار فرج الله قیطاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان  گفت: سپاه و بسیج به عنوان یک نیروی انقلابی در هر جایی که لازم ببیند حضور پیدا کرده و با تمام توان اقدام به فعالیت می کند.

وی ادامه داد : بسیج در هر عرصه که وارد شده است بدون هیچ گونه توقع و چشم داشت به نحو احسنت ماموریت خود را به پایان رسانده است.

سرهنگ محمدعلی فرهادی  فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان ضمن تبریک به سرهنگ پاسدار فرج الله قیطاسی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان به وضعیت عمومی امنیت پرداخت و گفت :امنیت یک مقوله اجتماعی است که سپاه و ناجا با همکاری هم جهت امنیت پایدار در شهرستان تلاش میکنند. فرمانده انتظامی شهرستان  درادامه این جلسه گفت : تعامل وهمکاری سپاه و نیروی  انتظامی در زمان فرماندهی سرهنگ قادری نیز در شهرستان وجود داشته است .

وی در ادامه اشاره ای به حضور بسیجیان به عنوان گشت های محله ای داشت و بیان کرد : گشت بسیجی محله محور در راستای ایجاد امنیت بسیار تأثیرگذار است.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ارسنجان در پایان یادآور شد : تمام تلاش نیروی انتظامی و نیروهای نظامی حفظ امنیت و آرامش مردم است.



نام:
ایمیل:
* نظر: