جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۴:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
در آغازین روزهای شروع هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه جهرم به همراه امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد، از خانواده شهید مدافع حرم، سرهنگ مجتبی ذوالفقار نسب، از شهدای پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی، بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی به همراه سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد، از خانواده شهید مدافع حرم ارتش، سرهنگ شهید مجتبی ذوالفقارنسب، سرکشی نمودند.

فرمانده سپاه جهرم در این سرکشی، از جانفشانی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه، تجلیل نمود و گفت: همه ما مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم و در قبال خانواده های آن عزیزان مسئول و پاسخگو باید باشیم.

امیر رضایی، فرمانده ارشد ارتش نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خانواده معظم شهید، عاقبت بخیری با دعای خانواده معظم شهدا را، طلب نمود و گفت : در هر کجا که امنیتی حاصل شده مطمئنا قطره خون شهیدی در آن نقطه ریخته شده است.

گفتنی است در این بازدید، امیر ابوالقاسم رضایی، از نزدیک با برخی مسائل و مشکلات خانواده معظم شهید آشنا گردید و به همراه فرمانده سپاه جهرم قول پیگیری و رفع آن را داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: