آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
فرمانده سپاه فجر:
سردار بوعلی گفت: تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمانِ فعال در عرصه مقابله با بیماری کرونا یکی از وظایف مهم مسئولان است و نباید بگذاریم یاد و نام شهدای مدافع سلامت به فراموشی سپرده شود.
به گزارش تنویر، همزمان با هفته دفاع مقدس سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر با حضور در بیمارستان حضرت علی اصغر (علیه السلام) شیراز از زحمات پزشکان و پرستان در مقابله با بیماری کرونا تجلیل کرد.

سردار بوعلی در این مراسم با بزرگداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس دوران تجلی روحیه جهادی در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است و آنچه باعث پیروزی رزمندگان بر مشکلات و سختی های آن دوران شد تقوا و ایمان راسخ به وعده های الهی بود.

وی با بیان اینکه مجاهدت پزشکان و پرستاران در عرصه مقابله با بیماری کرونا یاد صحنه های ایثارگری این قشر در دوران دفاع مقدس را برای انسان زنده می کند، گفت: کادر بهداشت و درمان با تکیه بر روحیه جهادی و با شجاعت در خط مُقدم مقابله با ویروس کرونا حضور نقش آفرینی کرده و با از جان گذشتگی و ایثار، جان بسیاری از مردم را  نجات داده اند.

شهدای مدافع سلامت مصادیق ایثار و خدمت خالصانه هستند

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پزشکان و پرستاران نشان دادند روحیه جهادی و بسیجی همچون خون در رگ های ملت ایران در جریان است، گفت: شهدای مدافع سلامت و پزشکان و پرستارانی که امروز در بیمارستان حضرت علی اصغر (علیه السلام) در حال خدمت رسانی به مردم هستند به همراه تمام کادر بهداشت و درمان کشور که در عرصه دفاع از سلامت مردم در حال تلاش و مجاهدت هستند نمونه هایی از مصادیق ایثار و خدمت خالصانه هستند.

سردار بوعلی با بیان اینکه در موضوع مقابله با بیماری کرونا سپاه و بسیج در کنار پزشکان و پرستاران و حامی آنان هستند، گفت: تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمانِ فعال در عرصه مقابله با بیماری کرونا یکی از وظایف مهم مسئولان است و نباید بگذاریم یاد و نام شهدای مدافع سلامت به فراموشی سپرده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: