چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۱:۴۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
یادواره شهدای «آبروی محله و افتخار کوچه» با گرامیداشت یاد شهیدان علی محمد محمودی و دهقانی توسط حوزه مقاومت بسیج کریمه اهل بیت در روستای خبریز برگزار شد..

دراین یادواره فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  ارسنجان از ایمان و اعتقادات ، نقش بی نظیر امام(ره) و وحدت وانسجام به عنوان  عوامل مؤثر وتعیین کننده در دفاع مقدس نام بردند..سپس ایشان  نقش ایمان در پیروزیهای جنگ را بر اساس آیات و روایات تبیین کرده و  نقش امام (ره)در مدیریت جنگ و جامعه را استثنایی دانستند . سرهنگ پاسدار فرج الله قیطاسی وحدت و انسجام ملت ایران را با تأکید بر آمار شهدا در اقشار مختلف جامعه  توضیح دادند بطوری که در همه اقشار نام شهیدان به وضوح می درخشد.ایشان شرایط امروز کشور واهداف دشمن با نقشه های متعدد بویژه در حوزه تهاجم فرهنگی را یاد آور شدند و اضافه نمودند که یکی از بهترین اقدامات در تقابل با تهاجم دشمن استفاده از فرهنگ ایثار وشهادت است .

سپس با تشکر از برگزار کنندگان این یادواره که به همت حوزه محدثه و پایگاه خواهران برگزار شده بود ، به نقش خواهران در انتقال فرهنگ شهادت به تأسی از قهرمان کربلا و بزرگ رسانه نهضت عاشورا حضرت زینب (س) پرداختند . در پایان با توجه  به شیوع ویروس کرونا وتأکید بر رعایت سلامت خود ودیگران،با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری توجه به دستورات دستگاهای سلامت نیزیادآور شدند .



نام:
ایمیل:
* نظر: