جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۵:۱۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
با حضور بیش از 1200 نفر از بسیجیان مسجد امام حسین ع جهرم
فرمانده پایگاه امام حسین در این برنامه گفت: بسیجی شدن و بسیجی ماندن در این دوران که با هجمه همه جانبه ضد فرهنگی و دینی استکبار جهانی روبه رو هستیم، کار بسیار مشکلی است که تنها با اتکا به اراده خداوند و خواست افراد، رقم می خورد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، شامگاه پنجشنبه، دهم مهرماه، در پایان هفته دفاع مقدس، با حضور بیش از 1200 نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت نمونه کشوری امام حسین ع آن شهرستان، برنامه  ی حماسه حضور، همراه با برپایی نماز جماعت، سخنرانی مسعود گواهیان فرمانده پایگاه و جانباز دوران دفاع مقدس و مرثیه سرایی فرشید میرزایی از مداحان اهلبیت علیهم السلام را، برگزار شد.

گفتنی است در این برنامه، مسعود گواهیان، ضمن تأکید بر رعایت کامل اصول بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با یادآوری رشادتهای شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، از بسیجیان خواست تا سنگر مسجد را پرشور، نگه دارند.

وی ضمن تقدیر از حضور حجه الاسلام علی اصغر ظهرابی، مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در این برنامه، اظهار داشت: بسیجی شدن و بسیجی ماندن در این دوران که با هجمه همه جانبه ضد فرهنگی و دینی استکبار جهانی روبه رو هستیم، کار بسیار مشکلی است که تنها با اتکا به اراده خداوند و خواست افراد، رقم می خورد.

مسعود گواهیان، سربازی امام زمان و شهادت در راه اسلام و انقلاب را دو هدف بزرگ یک بسیجی دانست و اظهار داشت:  این دو مهم با گذاشتن وقت و آبرو در این راه، می توان این دو خیر عظیم را، به دست آورد.

فرمانده پایگاه امام حسین ع ضمن ارج نهادن به مقام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، خاطر نشان کرد: همانگونه که از اعمال انسان در قیامت سوال خواهد شد، از نحوه استفاده از وقت و دارائی های انسان نیز سوال خواهد شد، پس بهتر است که انسان وقت خود را برای خدا و در خانه خدا بگذراند البته به همراه رسیدگی به امور درسی و خانواده.

وی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی، به بسیجیان پایگاه در مورد استفاده صحیح و اخلاقی و اسلامی از تلفن همراه و فضای مجازی را یادآور شد و افزود: این فضای مجازی رها شده، می تواند بستر بسیاری از تخلفات اخلاقی، دینی و اجتماعی افراد باشد، لذا بسیجی باید همیشه هوشیار باشد.

در ادامه برنامه همایش 1200 نفری بسیجیان مسجد امام حسین ع، فرشید میرزایی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، به مرثیه سرایی و سینه زنی پرداخت.

عکاس: علی اصغر مصدقی


نام:
ایمیل:
* نظر: