کد خبر: ۱۲۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
دردفترامام جمعه وحوزه علمیه صفاشهر:
کارگاه امربه معروف و نهی ازمنکربا حضور مسئولین استانی وشهرستانی دردفتر امام جمعه صفاشهر به منظور احیاء فریضه امر به معروف ونهی ازمنکر وحمایت حقوقی از آمران به معروف وناهیان ازمنکر شهرستان برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرم بید به نقل از ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان ، جلسه ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان به ریاست حاج آقا حاجی پور امام جمعه صفاشهر وبا حضور فرماندار، دبیر ستاد احیاءامر به معروف استان فارس ، ریاست دادگستری ودادستان ، فرمانده سپاه  خرم بید ، معاون سیاسی فرماندار ودیگر اعضاء شهرستانی دردفتر امام جمعه برگزار شد.
امام جمعه صفاشهر در این نشست یکی ازارزش های احیاء شده درنهضت عاشورا را امر به معروف ونهی از منکر عنوان کرد وگفت: این واجب الهی می تواند تاثیرگذاری و برکات فراوانی در سطح جامعه داشته باشد. حجت الاسلام حاجی پور نقد سازنده با استفاده از قاعده انصاف را مصداق امر به معروف ونهی از منکر ومطالبه گری را نیاز امروز جامعه دانست و به آموزش فرهنگ مطالبه گری وتشکیلاتی کردن این امر تاکید نمود.
قاسمی خواه ریاست دادگستری شهرستان دراین جلسه، حمایت قضایی ازضابطین امربه معروف ونهی ازمنکر و همچنین تشکیل شعبه ویژه مرتبطین با فعالین ستاد را ازبرنامه های دادگستری خواند.
همچنین کریمی فرماندار شهرستان نیز امر به معروف ونهی ازمنکر را نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) بیان کرد واجرای این فریضه را یکی از مواردی دانست که باید همه آحاد جامعه برای احیاء واجرای آن قدم پیش بگذارند.
دربخش دیگری ازجلسه مهدوی دبیرستاد احیاء امر به معروف استان فارس ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط اعضاء ستاد ، لازمه نیل به اهداف ستاد را ساماندهی وتشکیلاتی کردن این فریضه درسطح شهرستان دانست و براهتمام تمام اعضا ودرکل، ریاست ستاد به اجرای اصل هشتم وقوانین موضوعه درحیطه عمل هریک از اعضا شد. وی دربخش دیگری از سخنانش فعالیت ستاد را محدود به مقوله عفاف وحجاب و ظواهر اسلامی ندانسته وبرخورد با سایر منکرات  از جمله مفاسد اخلاقی واقتصادی را مهم وبا اهمیت برشمرد وتشکیل شورای امربه معروف ونهی ازمنکر در ادارات را نیز از زمره اقدامات موثر دیگری در راستای برنامه واهداف ستاد مطرح وضرورت تهیه مکان مناسب برای دفتر ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر شهرستان را مورد تاکید قرار داد.
درپایان ، حکم مسئولیت سرهنگ روح الله رستمی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان به وی اعطاء گردید.

برگزاری کارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر

برگزاری کارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر

برگزاری کارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر

برگزاری کارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر

برگزاری کارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر





نام:
ایمیل:
* نظر: