جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۲:۵۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
به همت حوزه مقاومت بسیج بقیه الله عج
سرگرد پاسدار محمد کوثریان از تهیه 200 بسته معیشتی به ارزش 300 میلیون ریال و اهداء به خانواده های نیازمند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، بسیجیان پایگاههای مقاومت از حوزه بقیه الله عج آن ناحیه، در سومین مقطع از دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در دهه آخر ماه صفر، 200 بسته معیشتی را تهیه و به نیازمندان تحویل دادند.

سرگرد پاسدار محمد کوثریان فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیه الله عج در مصاحبه با تنویر، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری خاندان رسالت، اظهار داشت: بسته های معیشتی تهیه شده شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، حبوبات و ... می باشد، که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و پانصد هزار ریال است.

وی ضمن تقدیر از خیرین گرانقدر که در این عمل خیر، یاری رسان بسیجیان پایگاههای مقاومت بودند، از بسیجیان پایگاههای مقاومت، کربلا، سید الشهداء، شهید نامجو و رهروان ولایت که در جمع آوری و آماده نمودن این بسته های معیشتی، زحماتی را متقبل شده بودند، تشکر نمود.

فرمانده حوزه مقاومت بقیه الله عج در ادامه با یادآوری فعالیتهای جهادی بسیجیان گروه های جهادی شهید نامجو و شهید محمد هادی نعمتی در ایام مبارزه با ویروس کرونا، از پروژه ساخت منزل مسکونی به همت گروه جهادی شهید نامجو خبر داد.

کوثریان در ادامه با اشاره به فعالیتهای مختلف آن حوزه مقاومت، از برگزاری مسابقات فوتسال تحت عنوان " جام سردار شهید خلیل مطهرنیا"  بین بسیجیان پایگاههای مقاومت، با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد که با قهرمانی تیم شهید مولانیا به پایان رسید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیه الله عج جهرم، در پایان جهت ادامه دار بودن کمک های مومنانه از همشهریان نیک اندیش خواست تا نذورات و کمک های خود را به آن حوزه مقاومت واقع در میدان لاله، تحویل نمایند. 


نام:
ایمیل:
* نظر: