پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۵۷:۴۹
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
به همت قرارگاه جهادی شعبان لارستان
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عفیفه لارستان از ساخت یک پروژه عمرانی توسط جهادگران بسیجی قرارگاه «شعبان» برای یک خانواده کم‌برخوردار خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عفیفه لارستان از ساخت یک پروژه عمرانی توسط جهادگران بسیجی قرارگاه «شعبان» برای یک خانواده کم‌برخوردار خبر داد.

ابوالفضل اقتصادی‌فرد با اشاره به اینکه فعالیت‌های جهادی می‌تواند گره‌های مهمی را از زندگی خانواده‌های آسیب‌پذیر باز کند، اظهار داشت: قرارگاه جهادی «شعبان» از ابتدای شروع بکار خود توانسته در عرصه‌های مختلفی نظیر طرح‌های عمرانی، اشتغالزایی، پرداخت وام بدون بهره، پخش نذورات و بسته‌های معیشتی، تهیه اقلام و لوازم التحریر دانش‌آموزان، چاپ دفتر شهدا و غیره خدمات ارزشمندی به مناطق محروم روستایی بخش مرکزی لارستان ارائه کند.

وی با تشریح جزئیات مراحل اجرای پروژه اخیر، افزود: پس از ارزیابی‌های میدانی و فنی و تأیید عدم استحکام بنای قبلی و امکان ریزش آن، این طرح شامل سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه نظارت و مشاوره تیم مهندسی قرارگاه شعبان به مرحله اجرا رفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عفیفه لارستان با بیان اینکه در مجموع با همت بلند خیرین لاری این طرح عمرانی با هزینه‌ای قریب به ۹۰ میلیون تومان ساخته شد، تصریح کرد: این پروژه ۳۰ متر مربع زیربنا دارد.

اقتصادی‌فرد با اشاره به اینکه این پروژه با پیگیری‌های قرارگاه جهادی شعبان زیرمجموعه حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عفیفه لارستان با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در یکی از روستاهای بخش مرکزی لارستان عملیاتی شده است، اضافه کرد: علاقمندان برای اطلاع از خدمات قرارگاه جهادی شعبان می‌توانند از طریق پیام‌رسان اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/jahadi.shaaban?igshid=۱gjmtf۰ejsmg۴ پیگیر فعالیت‌ها باشند.

به گزارش میلاد لارستان، این پروژه در روز سه شنبه ۲۹ مهرماه ۹۹ طی آئینی با حضور سرهنگ امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان به بهره‌برداری رسید.

در زیر تصاویر قبل و بعد از اجرای پروژه را مشاهده می کنیم:


نام:
ایمیل:
* نظر: