شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۳۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
فرمانده حوزه دو بسیج امام حسن مجتبی (ع)خبر داد:
فرمانده حوزه بسیج دو امام حسن مجتبی(ع) خبر از راه اندازی ستاد مقابله با کرونا در این رده با کمیته بندی های مختلف در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در مهار بحران کرونا دادند.
برادر پاسدار دکتر سید محسن هاشمی فرمانده حوزه بسیج دو امام حسن مجتبی(ع) در حاشیه نشست بررسی عملکرد معاونت فضای مجازی رده تحت مدیریت خویش خبر از راه اندازی ستاد مقابله با کرونا در این رده با کمیته بندی های مختلف در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در مهار بحران کرونا دادند که به همت بسیجیان این حوزه و با کمک خیرین در سطح شیراز به فعالیت جهادی می پردازند.
ایشان، کمیته های این ستاد را که عبارتند از: کمیته عملیاتی و پیشگیری میدانی که برادر خضری مسئولیت آنرا بعهده دارند، در راستای کمک احتمالی به ناجا در کنترل عبور و مرور و تردد بین شهری دانستند که می تواند همچون ابتدای امسال به این نیروی خدوم انقلابی کمک نماید تا با کاهش سفرهای غیر ضروری به مهار این ویروس کمک نمایند. این کمیته آماده اجرای دستورات مقامات مافوق می باشد اما اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی با کمک کمیته های دیگر به عنوان بازوی اجرا می نماید.
کمیته دوم به موضوع معیشت مرتبط بوده که برادر سنایی مسئول بسیج سازندگی حوزه دو آنرا بعهده خواهند داشت که وظیفه شناسایی گروه های آسیب پذیر در موج دوم کرونا، هماهنگی با خیرین و جمع آوری کمک های مردمی در یاری نیازمندان و همچنین توزیع بسته های معیشتی را بعهده داشته و همچنین با کمک نیروهای متخصص فضای مجازی به چگونگی رونق اقتصادی واحدهای خرد از طریق فضای مجازی کمک خواهد کرد.
کمیته سوم به موضوع مهم ضدعفونی کردن معابر عمومی و مبلمان شهری می پردازد که برادر میثم غلامی فرمانده گردان امام علی (ع) و جانشین این رده مسئولیت آنرا بعهده خواهد داشت تا با هماهنگی تیم های عملیاتی بسیج و گروه های جهادی، موضوع ضد عفونی کردن معابر را اجرا و ادامه دهند. این کمیته همکاری تنگاتنگی نیز با شهرداری شیراز خواهد داشت.
کمیته چهارم به موضوع فرهنگ سازی می پردازد که برادر سعیدی با اجرای برنامه های مختلفی همچون گذشته که عبارتند از نمایش خیابانی، پویش من ماسک می زنم، اهدای ماسک رایگان، تذکر لسانی به کسبه و رانندگان و مسافران خودروهای عمومی به اجرای ماموریت خواهند پرداخت و تولیدات محتوایی خوبی نیز به معرض دید عموم خواهند گذاشت. این کمیته در قالب امر به معروف و نهی از منکر باید همکاری خوبی با گشت های رضویون بسیج و دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.

ایشان با دعوت از همه دستگاه های اجرایی برای کمک به انجام ماموریت این ستاد، از گروه های جهادی و خصوصا علاقه مندان به سلامت مردم خواستند که جهت هماهنگی با شماره تماس 09394496415 برادر محمد حسین زحمتکشان به عنوان دبیر اجرایی این ستاد تماس گرفته و در اجرای منویات مقام معظم رهبری قدمی ارزنده بردارند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: