کد خبر: ۱۲۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
فرمانده سپاه فجر فارس از آغاز دو طرح بزرگ در استان خبر داد:
اجرای طرح آمران سلامت-پشتیبانان مدافعان سلامت در استان فارس و پویش گروههای جهادی برای تحقق فرمان رهبری
سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس از اجرای طرح آمران سلامت پشتیبانان مدافعان سلامت توسط ده هزار بسیجی در قالب ۳۰۰۰ تیم امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: تیم های تذکر لسانی برای پشتیبانی از نظام سلامت و کمک به فرهنگ سازی استفاده از ماسک در قالب تیم های سه تا پنج نفره در معابر عمومی تشکیل و راه اندازی شده اند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و پایگاه ها و تیم های امر به معروف رضویون شهرستان ها با هدف قطع زنجیره بیماری، کار آموزش و تذکر لسانی برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در محدوده جغرافیایی خود را بر عهده دارند و امید است با این حرکت فراگیر در کنار فعالیت های جهادی ضدعفونی و کمک های مومنانه شاهد کاهش و کنترل این بیماری فراگیر و تبعات این بیماری در سطح جامعه باشیم.
همچنین فرمانده سپاه فجر استان فارس از هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی نیز خبر داد و گفت: گروه های جهادی بسیج برای تحقق فرمان حضرت آقا در سه گروه سازماندهی، آموزش و بکارگیری می شوند. این سازماندهی ها در سه دسته دارای تخصص، تحصیلات مرتبط و تحصیلات غیر مرتبط جهت امور پشتیبانی، سازماندهی و به کمک مدافعان سلامت می شتابند.


فرمانده سپاه فجر فارس از آغاز دو طرح بزرگ در استان خبر داد
نام:
ایمیل:
* نظر: