آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده؛
جمهوری اسلامی اقتدار و عزت خود را از افکار عمومی دنیا و ابر قدرت های جهان بدست نیاورده است و در مکتب ما عزت از آن کسانی است که به خدا توکل نموده‌اند.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آباده در پی فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:


یوم الله ۱۳ آبان نه تنها برگی زرین از اسلام جویی و استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت بزرگ ایران است بلکه مبدأ تاریخ استکبار ستیزی مردمی است که در طی دوران های زیادی در مقابل همه ی تهدیدات نظامی و فرهنگی نظام سلطه ایستادگی کرده و امروزهم براین تصمیم هستیم، و هنوز بر این باوریم که راه اصلی از شاهراه مقاومت می گذرد. 



سیزدهم آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و رهبری پیرمدبری است که رهروانش هر لحظه آماده ی نوشیدن شهد شیرین شهادت هستند، سیزدهم آبان به همه ی مستضعفان عالم آموخت که می توانند چپاولگران را نابود کنند و آموخت که می توانند دیوار ظلم و ستم را بشکنند.



آمریکا، باطل بزرگ و یزید دوران ماست همانگونه که حسینیان زیر بار باطل دوران خود نرفتند، ما نیز با عناوین متفاوت و با معاهدات مشکوک زیر بار نقشه های شوم استکبار نخواهیم رفت و به جهانیان خواهیم فهماند که برای پاسداری از انقلاب اسلامی که ریشه در عاشورای حسینی دارد ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد.


حماسه ۱۳آبان ثابت کرد که همه‌ی قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و توخالی هستند. در ۱۳آبان وحدت کلمه معنا شد. فریاد رسای مرگ بر آمریکا در مراسم روز ۱۳آبان پاسخ کوبنده ای است به تمام کشورهایی که قصد توهین مقدسات ما و پیشرفت های ما را دارند وبدانند که جمهوری اسلامی اقتدار و عزت خود را از افکار عمومی دنیا و ابر قدرت های جهان بدست نیاورده است و در مکتب ما عزت از آن کسانی است که به خدا توکل نموده و متوسل به اهل بیت علیهم السلام هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر: