پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۰۴:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
معاونت بسیج سازندگی حوزه دو بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان نمود:
برادر سنایی معاونت بسیج سازندگی حوزه دو بسیج امام حسن مجتبی (ع) شیراز، از ادامه اقدمات جهادی بسیجیان این رده در مقابله با کرونا با اولویت فرهنگ سازی خبر دادند.
برادر بسیجی ابوالفضل سنایی معاونت بسیج سازندگی حوزه دو بسیج امام حسن مجتبی (ع) شیراز، در حاشیه برنامه ضد عفونی کردن معابر توسط بسیجیان پایگاه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از ادامه اقدمات جهادی بسیجیان این رده در مقابله با کرونا با اولویت فرهنگ سازی بر مبنای طرح بزرگ من ماسک می زنم، خبر دادند. 

ادامه برنامه های جهادی مقابله با کرونا در سطح شیراز

ایشان مهمترین اقدامات این حوزه را گسترش فرهنگ زدن ماسک توسط مردم دانستند که در این راستا مقرر شده است همه گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج در اجرای پویش من ماسک می زنم حضور یافته و در محلات مختلف این برنامه را اجرا نمایند.

ادامه برنامه های جهادی مقابله با کرونا در سطح شیراز

ایشان این اقدام فرهنگی را در قالب اجرای نمایشگاه خیابانی از تصاویر عکاسان شهر شیراز که در بیمارستان، غسالخانه و قبرستان گرفته شده دانستند که تا کنون در چندین نقطه اجرا شده و ادامه خواهد داشت  که مورد بازدید مردم قرار می گیرد که ان شالله در مکان هایی چون ترمینال شهید کاراندیش، بازار روز و اماکن پر رفت و آمد برگزار می شود.

ادامه برنامه های جهادی مقابله با کرونا در سطح شیراز

ایشان تذکر لسانی را از دیگر برنامه های موفق در این راستا دانستند که با حضور تیم آمرین بهداشت صورت می گیرد و بسیجیان به تذکر لسانی بسنده کرده و اگر فردی بدون ماسک بود به ایشان ماسک رایگان تقدیم می کنند. 

ادامه برنامه های جهادی مقابله با کرونا در سطح شیراز

همچنین ضد عفونی کردن معابر پر تردد و عمومی به صورت روازنه و شبانه از دیگر اقدامات جهادی گروه ها می باشد که هر روز انجام می شود. در این راستا این حوزه آمادگی واگذاری مواد ضد عفونی کننده به گروه های جهادی را نیز دارا می باشد که در دو نوع سطوح درون منازل و معابر عمومی می باشد.
ابرادر سنایی در پایان به توزیع بسته های معیشتی نیز اشاره کردند که در حال جمع آوری و تقسیم بین نیازمندان می باشد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: