کد خبر: ۱۲۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)؛
ابوالفضل سنایی مسئول گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از فعالیت و اقدامات گروه‌های جهادی این حوزه در عرصه‌های مختلف خبر داد.
ابوالفضل سنایی‌ مسئول گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در خصوص فعالیت‌های جهادی این حوزه گفت: بنده به عنوان خادم گروه ها و نیروهای جهادی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام شیراز مدتهاست که شاهد تلاش جهادی نیروهایی هستم که الحق نمونه آنها را فقط در زمان جنگ می توان دید، عزیزانی که آسایش و رفاه را بر خود حرام کرده تا مشکلی از مردم کشورمان بر طرف نمایند.


وی افزود: این تلاش ها هر عرصه ای را که مورد نیاز جامعه باشد، در بر می گیرد، حال فرق نمی کند که سیل باشد یا کرونا، بلکه مهم نیازی است که جامعه برای حضور آنان احساس می کند و این نیروهای جهادی آنرا بر طرف می کنند.


سنایی با بیان اینکه اقدامات گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شامل دو بخش فرهنگی و کمک‌معیشتی است، اذعان داشت: بالتبع با شروع موضوع کرونا و تاثیر منفی آن بر سلامت و اقتصاد جامعه، نیروهای جهادی این حوزه به این موضوع نیز ورود کرده که مهمترین آن، رفع مایحتاج مردم با اهدای بسته های معیشتی و سپس فرهنگ‌سازی در سطح شیراز بوده است.


مسئول گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در خصوص مکان‌های هدف فعالیت‌های جهادی گفت: نیروهای بسیجی این رده با مدیریت فرمانده حوزه، برنامه های مختلفی با اهداف خاص خود شروع و اجرا کرده اند که در وهله اول کمک به بهداشت عمومی جامعه با ضدعفونی کردن هدفمند اماکن تردد شهری، نظیر پمپ بنزین ها و ترمینال های مسافربری است. این فعالیت شبانه روزی تا کنون ادامه دارد و ان شاءالله ادامه خواهد داشت.


وی افزود: جمع آوری کمک های مردمی و شناسایی نیازمندان واقعی و سپس توزیع آنان از دیگر اقدامات خوبی بود که توانسته است در چند مرحله صورت گرفته و گره از زندگی بسیاری از مردم باز نماید. این بسته های معیشتی های در قالب کمک مومنانه شامل اقلام مورد نیاز یک زندگی می باشد که امید است با حمایت خیرین امتداد یابد.


سنایی با بیان اینکه فعالیت‌های این گروه‌های جهادی شامل حوزه فرهنگی هم میشود بیان داشت: در حوزه فرهنگ سازی، تذکر لسانی به افرادی که از ماسک زدن خودداری کرده و یا دستورالعمل ها را رعایت نمی کردند از دیگر اقدامات خوبی است که در قالب پویش من ماسک می زنم بارها در اماکن مختلف شهر شیراز انجام شده است. در این پویش نمایشگاه عکس های کرونایی در معرض دید عموم قرار می گیرد و بسیجیان با در دست داشتن تابلوهای مربوطه به افراد ماسک رایگان اهدا می کنند.


مسئول گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی به عنوان فعالیتی دیگر از این حوزه، ادامه داد: تولید ماسک و لباس بهداشتی از دیگر برنامه های جهادی گروه های بسیجی است که در قالب چندین کارگاه مختلف تولید ماسک، توانست در روزهای نخست کرونایی کمک حال مردم شود که ماسک های اهدایی به مردم نیز هدیه از این عزیزان می باشد که در کنار توزیع بسته های بهداشتی کمک مناسبی به رعایت بهداشت در جامعه بود.


سنایی در پایان با اشاره به بازسازی برخی منازل مسکونی افزود: لازم به ذکرست که این اقدامات جهادی در کنار فعالیت هایی مانند ساخت و تعمیر منازل مسکونی نیازمندان بوده که در این عرصه نیز از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲ منزل مسکونی بهسازی شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: