کد خبر: ۱۲۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز از توزیع تاکنون  ۳۳ هزار و ۳۰۰ سبد معیشتی خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز با بیان اینکه اکنون پنج هزار سبد معیشتی را به عنوان نخستین ناحیه، سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه را اجرا می کنیم، گفت: با بسته های معیشتی موجود ۳۳ هزار و ۳۰۰ بسته غذایی تاکنون توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار، عباس بنایی خیر آبادی در رزمایش مرحله سوم کمک های مومنانه که در سالن حافظ نمایشگاه بین المللی گلستان برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در خصوص کمک  به نیازمندان اظهار داشت: خداوند در قبال این کار خیر، قطعا پاداش و احسان عظیمی را به انسان های نیک اندیش خواهد کرد.


وی در ادامه با بیان اینکه تکلیف ما را امام حسین(ع) مشخص کرده است، اضافه کرد: حاجت ها و نیاز های مردم که به سوی شما می آید از نعمت های الهی است مبادا این نعمت ها شما را آزرده خاطر کند.


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز جهاد را کاری بسیار بزرگی دانست و عنوان کرد: یک بسیج یک روز در جنگ و یک روز در قالب کمک های مومنانه خدمت می کند که الگوی ما در این راه امیرالمومنین(ع) است.


بنایی با تصریح اینکه بسیجیان سال ها متمادی است که به جهاد خو کرده اند، مطرح کرد: بسیجیان بی منت و مزد فعالیت می کنند و درد مردم را خوب می دانند، در بحران هایی مانند سیل و زلزله نجات گر و از زمان شیوع کرونا پیشتاز بوده اند، آری این جماعت عقلشان عاشق شده و سر آنان درد برای مجاهدت های مستمر درد می کند.


وی جهاد را مقدمه شهادت دانست و افزود: با همت جهادگران ناحیه محمد رسول الله، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تا قبل از این رزمایش 34 هزار و 209 سبد معیشتی، تعداد یک هزار و 200 مورد مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد، قربانی 102 راس گوسفند، توزیع 13 هزار و 100 سبد بهداشتی، اطعام 49 هزار پرس غذا، توزیع 127 هزار ماسک، 870 بسته لوازم تحریر، اهدای 25 مورد جهیزیه 25 توزیع شده است.


 فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در پایان با اشاره به اینکه 87 گروه جهادی در برنامه هایی که ارائه داده شد فعالیت کرده اند، گفت: همچنین امروز نیز 5 هزار سبد معیشتی به  عنوان اولین ناحیه، سومین مرحله رزمایش گمک های مومنانه را اجرا می کنیم، با بسته های معیشتی موجود 33 هزار و 300 بسته غذایی تاکنون  توزیع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: