شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۸:۲۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
جانشین سپاه جهرم در نشست خبری هفته بسیج گفت:
سرهنگ پاسدار قاسم یوسفی از برگزاری برنامه های این هفته با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خبر داد و گفت: تمامی برنامه های اجرایی هفته بسیج، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا و با رویکرد سلامت محور، برگزار خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج سپاه شهرستان جهرم، سرهنگ پاسدار  قاسم یوسفی، جانشین فرمانده سپاه آن شهرستان، در نشست خبری هفته بسیج، اظهار داشت: فلسفه وجود و پیدایش بسیج همواره این بوده که بتواند از ظرفیت آحاد جامعه برای رفع مشکلات و مواجهه با بحران‌ها استفاده کند، لذا امسال نیز همانند سال‌های قبل برنامه‌های متعدد البته با رویکرد سلامت محور به خاطر شرایط خاص بیماری کرونا، در این هفته مبارک، به اجرا در خواهد آمد.  

وی افزود: هفته بسیج امسال با شعار محوری "بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین" با بیش از  ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان جهرم، توسط بسیجیان و کارکنان سپاه آن ناحیه، در پایگاهها، محلات، مساجد و حوزه های مقاومت شهری و روستایی، برگزار خواهد شد.

سرهنگ یوسفی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر نظارت و کنترل قیمت اجناس، در راستای مبارزه با گران فروشی و احتکار، از تشکیل قرارگاه 17 ربیع در این شهرستان با حضور دادستان، تعزیرات، اداره صنعت و معدن و ... خبر داد و افزود: در هفته مبارک بسیج این قرارگاه به صورت عملیاتی شروع به فعالیت خواهد کرد.  

جانشین فرمانده سپاه جهرم در ادامه از راه اندازی  طرح حافظان سلامت با محوریت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در سطح محلات شهرستان، خبر داد و گفت: این طرح با هدف کمک به جهادگران عرصه سلامت، شناسایی، رسیدگی و کمک به بیماران کرونایی، در هفته بسیج و تا ریشه کنی این بیماری منحوس برگزار خواهد شد.

سرهنگ یوسفی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی برخی از خانواده ها دراین ایام، بیان داشت: رزمایش کمک های مومنانه از جمله برنامه های هفته بسیج خواهد بود که با همت خیرین نیک اندیش جهت کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا،  برگزار خواهد شد. 

آن مقام مسئول از برگزاری اغلب برنامه های این هفته با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خبر داد و گفت: تمامی برنامه های اجرایی هفته بسیج، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا و با رویکرد سلامت محور، برگزار خواهند شد.

سرهنگ یوسفی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج، اظهار داشت: گلباران و غبارروبی قبور مطهر شهدا، از دیگر برنامه های اجرایی هفته بسیج می باشد که به وسیله گلاب، قبور مطهر شهدا، شستشو و ضدعفونی خواهند شد.

 وی ادامه داد: گشت تذکر لسانی به جهت استفاده از ماسک در سطح کوچه ها، محلات، خیابانها و معابر عمومی شهر توسط بسیجیان حافظ سلامت، به اجرا در خواهد آمد.

پاک‌سازی محیطی روستاها، اهدای بسته های کمک مومنانه به دانش آموزان بی بضاعت، اعزام اکیپ های بسیج سازندگی و سلامت، تجلیل از کادردرمان بخش کرونا بیمارستان پیمانیه، توزیع لوازم التحریر در مناطق محروم، فضا سازی محیطی سطح شهرستان و ادارات، تشویق کسبه های منصف و کسانی که در این ایام با دستورالعملهای ستاد ملی کرونا همکاری کامل را دارند،  از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج در آن شهرستان می باشد.

 گفتنی است هفته بسیج از ۳۰ آبان ماه به مدت یک هفته، با اجرای برنامه های گوناگون در سطح کشور، آغاز می‌شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: