پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۴:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
سرهنگ مویدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در نشست خبری از اجرای بیش از شصت ویژه برنامه بسیج در سراسر این شهرستان طی هفته گرامیداشت بسیج خبر داد.
سرهنگ پاسدار مویدی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج و تجلیل از شهدای والا مقام، اظهار داشت: ان شاءالله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج، امسال با شعار بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرینی از تاریخ جمعه؛ ۳۰ آبان ماه جاری آغاز و تا ششم آذر ماه ادامه خواهد داشت.وی در ادامه این مطلب گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و مسائل ناشی از آن، سعی شده برنامه ها در مبحث خدمت رسانی و محرومیت زدایی، مقابله با کرونا و کمک های مومنانه با همکاری خیرین در 5 آذر  انجام پذیرد.سرهنگ مویدی همچنین تاکید کرد: در بحث مبارزه با کرونا تفاهم نامه ای بین ناحیه مقاومت بسیج سروستان و  مجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفته و به لطف خدا اقدامات موثری انجام می شود.
وی در خصوص ورود بسیج به مبحث کنترل بازار و جلوگیری از سوء استفاده و اجحاف به مردم توسط افراد سوجو و دلالان تصریح کرد: در بحث مبارزه با گرانفروشی و احتکار کالا و مایحتاج عمومی  با اداره صمت و ستاد 17 ربیع الاول همکاری ویژه ای خواهیم داشت.
سرهنگ مویدی در بخش دیگری از سخنان خویش اظهار داشت: طی هفته بسیج حدود ۶۰ برنامه  فرهنگی، بصیرتی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و سعی شده برنامه ها در فضای مجازی انجام شود.
وی در پایان سخنان خویش با اشاره به برنامه های هفته بسیج که بصورت عملیاتی صورت می پذیرد، گفت: دیدار با ائمه جمعه، توزیع ۲۰هزار ماسک بین روستاها و مناطق محروم، اجرای طرح هرپایگاه یک خانه خدمت، ضدعفونی معابر، اردوهای جهادی، رزمایش نذر خون، رزمایش کمک های مومنانه، اجرای گشت های عملیاتی، تورهای ایست و بازرسی و برگزاری مسابقات(فضای مجازی) می باشد که بصورت منظم اجرا می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: