آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
مریم حیاتی
امروز در خط مقدم سلامت و کمک رسانی به مردم در مقابله با بیماری منحوس"کرونا" بسیج و بسیجی همیشه با انرژی و انگیزه ای وصف نشدنی است و هرگز نا امید نمیشوند چراکه همواره نگاه مهربان پروردگار را بر خود احساس میکنند.

مریم حیاتی جانشین خواهر دانشگاه دولتی ممسنی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج طی یادداشتی نوشت:


به نام "الله"پاسدار خون شهیدان

به یاد اول بسیجی عالم حضرت ابوتراب،علی(ع)که میفرماید اگرتمام دنیا را به من بدهند راضی نیستم دانه ای جو را به ناحق از دهان مورچه ای بگیرم.

بسیج لشکرمخلص خداست

در هر دوره از زمان شکل گیری انسان شاهد این هستیم که عده ای با ترجیح دادن منافع دیگران برخود و فداکاری و از جان گذشتن  واژه ی بسیج و بسیجی را برای همگان تبیین و روشنگری کرده اند.
در ایران اسلامی که در چند دهه ی اخیر دچار فراز و نشیب هایی بوده که دراین میان نام" بسیج"بیشتر می درخشد.

به هرکجا که می نگریم ردپایی از بسیج و بسیجی میبینیم
امروزه در دور دست ترین مناطق کشور که امکانات رفاهی نیست مخلص ترین افراد با نیتی پاک و بدور از تظاهر و ریا برای رفاه حال عمومی مردم تلاش کرده و در راستای عدالت اجتماعی می کوشند.

بسیج قشری خاص نیست بلکه سراسری و فراگیراست؛
عشق به خدمت،عشق به از خودگذشتگی و برائت ازغرب گرایی و تجملات از ارکان اصلی بسیج است.

بسیج در مقابل ظلم و ستم بی رحم ترین و در مقابل مظلوم ،رحیم مهربان ترین است.
آنجاکه نامش طنین انداز شود ظالم گریزان میشود و مظلوم راضی و دل شاد هرکجا نامی از آبادی و آبادانی است نام بسیج میدرخشد و روزبه روز جایگاه خود را در میان ابرقدرت ها تثبیت میکند.

از خرمشهر تا شام و عراق همه و همه آرامش و امنیت خود را مدیون بسیجی های مخلصی اند که جان برکف و تمام قد عَلم عدالت رابرافراشته و همواره برسر اهداف و اعتقاد خود ایستاده اند.

هدف در بسیج ؛ قرب الهی است و مقام و قدرت هیچ جایگاهی ندارد.
بسیجی برایش فرقی نمی کند مانند"شهید والامقام رجایی " رئیس جمهور باشد یا مانند"شهید بی سرمحسن حججی" در دورترین مناطق کشور مشغول آبادانی باشد،هدف فقط و فقط تلاش برای پیشرفت و امنیت و آسایش مردم است که این خود زمینه ساز ظهور و برپایی نظام اسلامی حضرت مهدی موعود(عج) است.

امروزه در هر مدرسه و دانشگاهی شاهد یک پایگاه بسیجی هستیم که خود امیدی برای مظلومان سراسرجهان است که این خود مسئولیت ما را چند برابرکرده که در هر موقع و زمانی با توجه به شرایط پیش آمده خود را آماده ی خدمت به خلق کنیم دیروز بسیج در سنگر دفاع مقدس بود و آبادانی در مناطق محروم و اما امروز در خط مقدم سلامت و کمک رسانی به مردم در مقابله با بیماری منحوس"کرونا" بسیج و بسیجی همیشه با انرژی و انگیزه ای وصف نشدنی است و هرگز نا امید نمیشوند چراکه همواره نگاه مهربان پروردگار را بر خود احساس میکنند.

 امید می رود در پیشگاه ولی فقیه،شهدا و منجی عالم بشریت امام زمان(عج)شرمنده نباشیم و به وظایف خود آگاه باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: