آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد؛
پنجم آذرماه، روز مبارکی است که بزرگداشت آن، قدردانی از کسانی است که دل در گرو این فرهنگ داشتند و دارند و جان در طبق اخلاص گذاشتند و می گذارند.

بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد به مناسبت هفته بسیج بیانیه صادر کرد:

یا ایها النبی اتق الله ولا تطع الکافرین و المنافقین ان الله کان علیما حکیما(سوره مبارکه الاحزاب ایه 1)

ای پیامبر تقوای الهی پیشه کن و از کافران و منافقان اطاعت مکن که خداوند عالم و حکیم است
بسیج، شجره طیبه ای است که اگروجود مبارکش نبود، چه بسا اینک ملک و دین ما به یغما رفته بود و نهال نوپای انقلاب خشکانیده شده بود. فرهنگ بسیج همان فرهنگی است که دلها را به هم نزدیک می کند و کدورتها را می زداید، محرومیت از مناطق دور دست را سازندگی می کند، صحت و سلامت را به آینده سازان این مرز و بوم ارزانی می دارد، دانش ، تحصیل وعلم را در بطن جامعه ترویج می کند، و به فرمایش بزرگ بسیجی ومقتدای این فرهنگ، بسیج, یعنی نیروی کارآمد کشور برای همة میدانها.

پنجم آذرماه، روز مبارکی است که بزرگداشت آن، قدردانی از کسانی است که دل در گرو این فرهنگ داشتند و دارند و جان در طبق اخلاص گذاشتند و می گذارند. فراموشمان نخواهد شد که بیشترین خونهای ریخته شده در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، از آنِ کسانی است که عنوان مبارک « بسیج» را افتخار خود می دانستند. از شهدای بزرگی که همانند علی اکبر اباعبدالله(ع)  نوجوانی را تجربه می کردند تا حبیب ابن مظاهرهایی که با تن رنجور ولی استوارخویش از حمیت ، قاموس و ناموس کشور به دفاع برخاسته بودند، جملگی تاریخ زرین انقلاب اسلامی را رقم زدند.

بسیجیان نگاه امام و بیان رهبری عزیز انقلاب یعنی همان کسانی که اهل ارتباط با خدا، اهل اخلاص در عمل، اهل کار برای رضای خدا، اهل گمنامی و بی نشانی، اهل حضور در صحنه، اهل عمل مجاهدانه، اهل زندگی شهادت طلبانه، اهل تلاش عاشقانه و مومنانه، صاحب اراده و همت بلند، پیشرو بودن و خط شکنی، دغدغه‌مندی و مسئولیت‌پذیری، آرمان‌خواهی توام با عمل‌گرایی، اهل بصیرت، دشمن شناس، نظم و انضباط ، اعتدال گرایی ، فعال و با نشاط و پاسدار خطوط فاصل اسلام وانقلاب ونظام اسلامی هستند.
و نهایتا" اینکه حضرت امام خامنه ای می فرمایند : بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: