آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی مرودشت؛
امروز که نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی ایران هدف تهاجم همه جانبه استکبار جهانی قرار گرفته، بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی در جامعه می باشیم.
 کانون بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی  مرودشت در بیانیه‌‌‌ای ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد: 



متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های کتاب انقلاب اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

 بدخواهان و دشمنان تلاش می‌کردند از هر سو و با هر ابزاری از رشد و گسترش انقلاب اسلامی جلوگیری کنند، اما در این شرایط، امام بزرگوار با نگاهی جامع‌نگر و فراگیر، آینده و امنیت نظام اسلامی و کشور را تضمین کردند و در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند.

بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است و امروز که نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی ایران هدف تهاجم همه جانبه استکبار جهانی قرار گرفته، بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی در جامعه می باشیم.

کانون بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت، ضمن تبریک هفته بسیج به آحاد بسیجیان دریادل و جان برکف، با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید بیعت نموده و آمادگی همه جانبه خود را جهت پاسداشت از  ارزش های مقدس انقلاب اسلامی تحت فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام می دارد. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


نام:
ایمیل:
* نظر: