کد خبر: ۱۲۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت هفته بسیج، بیانیه‌ای صادر کرد.
در بخشی از بیانبه ناحیه مقاومت  بسیج محمد رسول الله (ص) شیراز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته آمده است. آنچه توانست جامعه اسلامی  را حفظ و توسعه بخشد اندیشه و تفکر بسیجی بوده است و همینطور در هر جایی که دچار مشکل و چالش هستیم غالبا "به دلیل فقدان یا حذف اندیشه و تفکر بسیجی " است. 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج یادآور تلاش های بندگان شایسته خداوند است که خالصانه و عاشقانه خون پاکشان را برای دوام و قوام اسلام  این نظام مقدس و تبعیت از ولایت خویش آگاهانه و مفتخرانه هدیه نموده‌اند.

باید اذعان داشت که آنچه توانست جامعه اسلامی  را حفظ و توسعه بخشد اندیشه و تفکر بسیجی بوده است و همینطور در هر جایی که دچار مشکل و چالش هستیم غالبا "به دلیل فقدان یا حذف اندیشه و تفکر بسیجی " است.

تاسيس بسيج مستضعفين توسط حضرت امام(ره) بيانگر دورانديشي و آينده نگري آن شخصيت بزرگ نسبت به روند حوادث و رخدادهاي فراروي انقلاب اسلامي و حركت ملت ايران بود و گذر زمان و چالش‌ها و فتنه‌هايي كه در پهنه ميهن اسلامي طي بيش از سه دهه اخير پديد آمد نشان داد كه اگر تدبير حكيمانه معمار كبير انقلاب در شكل گيري نيروي راهبردي بسيج نبود، چه بسا سرنوشت بسياري از عرصه‌هاي مبارزه با دشمنان به گونه‌اي ديگر رقم مي‌خورد.

تامل در مصاديق دستاوردها و كاركرد های بسيج و صحنه‌هاي حضور بسيجيان در كنار مردم از جمله در حوادث و بلاياي طبيعي و... نيز خدمت صادقانه در صدها عرصه خدمتگزاري در قالب گروه های چهادی بسيج ،محروميت زدايي و مسئوليت‌پذيري در زمينه سرنوشت ساز ديگر بيانگر اين حقيقت است كه بسيج از متن مردم برخاسته و همواره با مردم، همراه مردم و آرمان‌هاي بلند و انقلابي آنان حركت مي‌كند.

این بیانیه در پایان با تبریک هفته بسیج به آحاد بسیجیان اعلام می دارد در شرایط کنونی  پیرو رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در زمینه مقابله با ویروس کرونا در جهت کمک به اقشار بی بضاعت ، تهیه و توزیع کمک های معیشتی  را دنبال نموده و امیدواریم با همراهی مردم عزیز در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، جامعه پرتلاش ودلسوز کادر درمان  را یاری کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: