پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۳:۴۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
در چهارمین روز از هفته بسیج برگزار شد:
سرهنگ یوسفی، جانشین سپاه جهرم، از اهداء 1300 بسته کمک های مومنانه به ارزش 2 میلیارد و ششصد میلیون ریال، به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، در هفته مبارک بسیج، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج، رزمایش کمک های مومنانه، به همت بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت و کمک خیرین نیک اندیش در مصلای نماز جمعه آن شهرستان،برگزارشد.

بر همین اساس، در حاشیه برگزاری این رزمایش، سرهنگ پاسدار قاسم یوسفی، جانشین فرمانده سپاه آن ناحیه، در گفتگویی کوتاه با تنویر، اظهار داشت: به همت بسیجیان گرانقدر و خیرین نیک اندیش، تعداد 1300 بسته معیشتی و لوازم التحریر تهیه و با توجه به شناسایی خانواده های نیازمند در هر کوچه و محله ای، با محوریت پایگاههای مقاومت، این بسته ها، توزیع خواهد شد.

سرهنگ یوسفی ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان و همچنین خیرین نیک اندیش که با بذل مال، بسیج را در این برنامه و سایر مراحل رزمایش های مومنانه، یاری رسانده اند، گفت: بسته های معیشتی شامل، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، سویا، و بسته های لوازم التحریر نیز شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد رنگی و... جمعا به ارزش 2 میلیارد و ششصد میلیون ریال، می باشد.

جانشین سپاه جهرم، ضمن اعلام آمادگی مجدد بسیجیان جهت کمک به مدافعان سلامت و مجموعه پزشکی و کادر درمان شهرستان، از عموم مردم خواست تا با  رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، از شدت همه گیری این ویروس منحوس کاسته و با این عمل، از فشار کاری کادر درمان شهرستان بکاهیم.

وی ضمن تقدیر از اصناف و مشاغلی که همکاری های لازم را در این زمینه با ستاد کرونای شهرستان و متولیان امر داشته اند، از دیگر مشاغل غیر ضرور نیز خواست که این مدت قرنطینه را با صبر و شکیبایی تحمل نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر: