کد خبر: ۱۲۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲
سازمان بسیج فرهنگیان فارس
نشست شورای مرکزی سازمان بسیج فرهنگیان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، نشست شورای مرکزی سازمان بسیج فرهنگیان فارس با حضور آیت الله دژکلام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد. دکتر جوکار در این نشست ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه جهت رهنمودهای ایشان بیان کردند: مأموریت ذاتی بسیج فرهنگیان کمک به اعتلای آموزش و پرورش بر مبنای اسناد مهمی چون سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب است. 

ایشان با اشاره بیانات رهبرمعظم انقلاب که فرمودند"بسیج، کلید طلایی حل مسائل اساسی نظام است" ادامه دادند: نقش امروز بسیج فرهنگیان، ارتقاء تاب آوری جامعه و کمک به مدیریت بحران کرونا در حوزه آموزش و پرورش است و امروزه بسیج مهمترین پشتوانه و پیشران حرکت های جهادی است. 
دکتر جوکار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «منطق بسیج، منطق تبدیل تهدید به فرصت است» ادامه داد: فرهنگیان بسیجی اجازه نمی دهند دشمن با بهره گیری از فضای مجازی به اشاعه تفکری بپردازد که بموجب آن خاتمیت به عنوان پایان اتوریته انبیا تعریف شده و ذیل گفتمان تکامل داروینی و گفتمان پوزیتیویستی و نیوتنی علم، با نام خرافه ستیزی، متافیزیک ستیزی نموده و بر قطر باورهای دینی دانش آموز بکاهند.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس رسالت معلم را دو مولفه تصحیح خطاهای مسئولان و نظارت دردمندانه بر رفتار آنان و بررسی آسیب شناسانه وضع موجود عنوان کرد و گفت: پویش لبخند رضایت هدفی جز کمک به ارتقا پرورش، آشکارسازی زحمات جامعه معلمی و جذب کمک های مومنانه ندارد. 

نشست شورای مرکزی سازمان بسیج فرهنگیان
نماینده ولی فقیه نیز در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیز باید با توجه به ظرفیت های سازمان بسیج فرهنگیان مطالبه گر کمک های آنان در زمینه های آموزشی و پرورشی باشد، فرمودند: باید قدر فرهنگ بسیجی و تلاش های بسیجیان را باید دانست و نوع ارتباط و فعالیت بسیج در جامعه دینی و انقلابی ما باید بعنوان نقطه افتخار در انقلاب اسلامی که ضامن استمرار انقلاب بوده است، دیده شود.

 در پایان، نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز به درخواست دکتر جوکار به پویش لبخند رضایت پیوستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: