سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۰:۰۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
در این بیانیه آمده است: این نهاد مقدس معجزه انقلاب، مظهر اقتدار نظام و نماد افتخارات بزرگ ملت ایران در عرصه‌های پاسخ به نیازهای کشور و مقابله با دشمنی های مستکبران می باشد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم با صدور بیانیه‌ای، فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی‌(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را به آحاد ملت قهرمان ایران اسلامی به ویژه خیل عظیم بسیجیان مخلص، سلحشور و دریادل تبریک گفته و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد ارزشمند، تشکیل بسیج را از نقاط عطف انقلاب اسلامی، مظهر اراده مصمم ملت ایران در عرصه مقابله همه جانبه با تهدیدهای دشمنان و ساماندهی مشکلات مختلف کشور دانست.

 در این بیانیه‌ با گرامیداشت پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی رحمة الله علیه مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین؛ این نهاد مقدس را معجزه انقلاب، مظهر اقتدار نظام و نماد افتخارات بزرگ ملت ایران در عرصه‌های پاسخ به نیازهای کشور و مقابله با جبهه دشمن دانسته است.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم در این بیانیه، تأکید کرد: امروز بسیج فراتر از یک نیروی دفاعی به عنوان سرمایه عظیم انقلاب اسلامی برای گره‌گشایی از مشکلات  محسوب  و بسیج و بسیجیان با حضور عالمانه و مجاهدانه در همه حوادث و وقایع حساس و تعیین کننده به ویژه در رخدادهای سخت و تلخی که با اراده شیطانی استکبار جهانی و جبهه دشمن به سرکردگی آمریکا و طاغوت اعظم به نظام و ملت ایران تحمیل گردیده و در سرلوحه آن جنگ تحمیلی هشت ساله قرار دارد؛ به مثابه ستاره درخشانی بوده است که با تحت تاثیر قرار دادن سرنوشت آنها، اساس فضلیت ها و رمز پایداری، ماندگاری و عزت ملی ایرانیان بشمار می‌رود.

 در ادامه این بیانیه آمده است: از آغاز گسترش ویروس منحوس کرونا تا به امروز، حضور ایثارگرانه و مستمر بسیجیان جان برکف، این جهادگران واقعی عرصه های نیاز و ضرورت که مخلصانه به مدد مجموعۀ نظام بهداشت و سلامت  شتافته و در طرح  کمک های مؤمنانه، گوی سبقت را از دیگران ربوده، مایۀ افتخار و مباهات بوده و جای بسی تقدیر و تشکر را دارد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم بسیج را برّنده ترین سلاح راهبردی و رمز پیروزی ملت ایران در برابر جبهه گسترده نظام استکباری دشمن به ویژه در شرایط خطیر، حساس و پیچیده کنونی معرفی و به فضل الهی تحت هدایت حکیمانه ولی امر مسلمین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همچنان پشتوانه موفقیت و غرور ملی و اسلامی ایرانیان مؤمن و انقلابی در روند تکاملی و آرمانی ارزش‌های پایدار انقلاب اسلامی دانست.

این بیانیه در پایان با گرامی داشت چهل و یکمین سال تولد شجره طیبه بسیج و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهیدان و رزمندگان مخلص و بی ادعای بسیجی، از حماسه آفرینی های بسیجیان گرانقدر شهرستان جهرم در ماموریتهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و ... تقدیر نموده و آمادگی بسیجیان را جهت کمک به دستگاه های مختلف با هدف برداشتن مشکلات مختلف مردم قهرمان و شهیدپرور شهرستان، اعلام می دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: