پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۴:۱۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
به مناسبت هفته مبارک بسیج
مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم، از توزیع 200 بسته اقلام بهداشتی به همراه برگزاری کلاس های آموزشی جهت خانواده ها و دانش آموزان روستاهای کم برخوردار بخش مرکزی، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به مناسبت هفته مبارک بسیج، فرهنگیان بسیجی آن شهرستان، با برگزاری اردوی جهادی سلامت در مناطق کم برخوردار بخش مرکزی، دانش آموزان آن خطه را مسرور نمودند.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قناعتیان مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم در گفتگویی کوتاه با تنویر، از برگزاری آن اردوی جهادی خبر داد و افزود: 200 بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی، الکل و مایع دستشویی، به ارزش 8 میلیون ریال، بین دانش آموزان روستاهای کم برخوردار رشیدآباد، سه چاه، موردک و بیدکوه توزیع شد.

قناعتیان در ادامه اظهار داشت: دکتر سامانی عضور هیئت اندیشه ورزان کانون بسیج فرهنگیان در این برنامه، به ایراد سخنرانی با موضوع خدمات بسیج در ایام کرونا جهت دانش آموزان و خانواده های ایشان پرداخت.

وی از برگزاری کلاس های دیگری با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و جلوگیری از ابتلاء به بیماری کرونا، توسط سرکار خانم حقایقی از مربیان بهداشت عضو کانون بسیج فرهنگیان جهرم خبر داد و گفت: این برنامه با هدف آموزش بیشتر دانش آموزان و خانواده های آنها در جهت پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا، برگزار شد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم در پایان ضمن تقدیر از فرهنگیان بسیجی اظهار داشت: هزینه اجرای این برنامه توسط خیرین نیک اندیش و قسمتی از آن نیز از صندوق نیکوکاری مهر و رحمت آن کانون تامین گردیده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: