جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۱:۰۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
به مناسبت هفته مبارک بسیج
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج الزهرا س جهرم، نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیجیان پایگاههای آن حوزه مقاومت، در حسینیه کوثر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، به همت بسیجیان حوزه مقاومت الزهرا س آن ناحیه، نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیجیان پایگاههای آن حوزه مقاومت، در حسینیه کوثر برگزار شد.

سرکار خانم یزدانبخش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهرا س، در گفتگو با تنویر جهرم، ضمن اعلام این خبر افزود: نمایشگاه اقتصلاد مقاومتی آن حوزه شامل تولید محصولات خورراکی خانگی مانند تولید رب انار، شیره خرما و انگور، پخت نان های سنتی، تولید انواع شیرینی های خانگی، خیاطی، ملیله بافی، صنایع دستی خانگی، کیف و چرم دوزی و ... می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: این نمایشگاه که به مناسبت هفته مبارک بسیج برگزار گردیده تا پایان هفته در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد داشت.

فرمانده حوزه مقاومت الزهرا س جهرم با اشاره به مشکلات مختلف در زمینه تولید محصولات اقتصاد مقاومتی خانگی، مهمترین مشکل را عدم وجود مکان فیزیکی دائمی، جهت معرفی محصولات و عرضه مستقیم آن به بازار دانست و از مسئولین امر درخواست نمود تا جهت برطرف شدن این مشکل، کمال همکاری را با کارآفرینان بسیجی داشته باشند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: