کد خبر: ۱۲۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
در بخشی از بیانیه آمده است این جنایت مذبوحانه در به شهادت رساندن شهید فخری زاده بار دیگر داغ حاج قاسم سلیمانی را تازه کرد که دست جنایتکار آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می شود.
سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در پی ترور ناجوانمردانه  شهید فخری‌زاده بیانیه‌ای صادر کرد


متن بیانیه به شرح زیر است

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا (احزاب، 23).

ترور ناجوانمردانه مهندس شهید فخری زاده، بار دیگر عجز و ناتوانی دشمنان قسم‌خورده در برابر حرکت های مهم علمی ، پژوهشی و موفقیت های بزرگ دانشمندان کشورمان را نشان داد و ثابت کرد که اسکتبار جهانی در طول ۴۲ سال حیات انقلاب اسلامی نتوانست در عزم و اراده ملت بزرگ ایران علیرغم تحریم های   ظالمانه،جنگ اقتصادی و تحرکات نظامی خللی وارد کند.

شهید دکتر فخری زاده نمادی از خودباوری  در زمینه های گوناگون  هسته ای ، دفاعی  و ....  تجلی  نگاه به داخل کشور را محقق و عملیاتی کرد  این جنایت مذبوحانه در به شهادت رساندن شهید فخری زاده بار دیگر داغ حاج قاسم سلیمانی را تازه کرد که دست جنایتکار آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می شود.اما دشمنان کوردل بدانند راهی که دانشمند شهید ما حاج محسن فخری زاده آغاز نموده هرگز متوقف نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار عاملان و   آمران جنایت هولناک خواهد بود.

ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این عالم دانشمند و پیشرو در صنعت دفاعی کشور به ساحت مقدس بقیه الله الاعظم (عج) و فرماندهی کل قوا و خانواده معظم شهید، انشا الله که نیروهای جان برکف انقلاب اسلامی انتقام این شهید بزرگوار و سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم  سلیمانی را از دستان پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به زودی خواهند گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: