پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۸:۰۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
آغاز رزمایش هوشمند سازی کشاورزی توسط بسیج مهندسین ارسنجان در هفته بسیج
محمودرضا خادمی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی ارسنجان اظهار داشت: با توجه به آغاز هفته بسیج رزمایش جهش تولید در هوشمند سازی کشاورزی و اعزام کلینیک دامپزشکی به مناطق محروم در حال اجرا می باشد

محمودرضا خادمی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی ارسنجان اظهار داشت: با توجه به آغاز هفته بسیج رزمایش جهش تولید در هوشمند سازی کشاورزی و اعزام کلینیک دامپزشکی به مناطق محروم در حال اجرا می باشد.

وی گفت: امسال، اولین سال اجرای طرح همگام با کشاورز در این شهرستان می باشد و در این طرح 30 نفر از فارغ التحصیلان بومی به عنوان مربیان بسیجی بیش از5000هکتار محصولات راهبردی گندم، جو، ذرت و کلزا، 1500هکتار باغات انار و بیش از 50000راس دام سبک را که تحت پوشش خود قرار داده اند، سرکشی می کنند.
خادمی ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته بسیج، در رزمایش هوشمند سازی کشاورزی، یاوران تولید با حضور در مزارع تحت پوشش علاوه بر ارائه توصیه های فنی اقدام به تعیین موقعیت مکانی مزرعه کشاورزان نموده واطلاعات بهره برداران را در سامانه رصد امنیت غذایی وارد می نمایند.

وی افزود: همچنین از دیگر برنامه هفته بسیج، اعزام کلینیک‌ سیار دامپزشکی بسیجی جهت رصد 5000راس دام سبک است که خدمات آنان شامل معاینه، مشاوره، آموزش و تجویز داروست که در حال انجام می باشد.
به گزارش بسیج، سرهنگ قیطاسیفرمانده سپاه ناحیه ارسنجان، و مهندس حسینی خرمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  نیز از نزدیک از فعالیت کلینیک دامپزشکی شهرستان بازدیدکردند.

در این بازدید سرهنگ قیطاسی ضمن تبریک هفته بسیج، از خدمات اعضاء کلینیک تقدیر نموده و اظهار داشت: در این شرایط تحریمی، فعالیت کلینیک های دامپزشکی با مشاورین قوی که دارند می تواند کمک شایانی به جهش تولید در زمینه گوشت قرمز نموده و اشتغالزایی نمایند.



 

نام:
ایمیل:
* نظر: