گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی :
محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی با فرمانده سپاه و جمعی از بسیجیان سپیدان دیدار و گفتگو کرد
به گزارش تنویر سپیدان ، عصر دیروز ( دوشنبه 17 آذر 99 ) نماینده مردم شریف سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی ، با فرمانده جمعی از بسیجیان شهرستان سپیدان دیدار و گفتگو کرد .

در ابتدا فرمانده سپاه سپیدان با تسلیت به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در بازگشایی مجلس از ضرورت انجام صحیح وظایف قانون گذاری و نظارت ، رسیدگی به طبقات محروم و مستضعف و پرهیز از منافع شخصی و انگیزه جناحی نکاتی را بیان کرد .
محسن علیزاده ، نماینده مردم سپیدان و بیضا نیز با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرد و گفت : با همکاری  عموم ملت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ، ان شاالله یک دولت جوان و انقلابی شکل گیرد که بتواند مکمل دو قوه دیگر باشد.

علیزاده درخصوص اقدامات مجلس از شروع تا اکنون گفت : تاکنون ۴۵ جلسه وتعداد ۳۷ مصوبه و ۳۳ استیضاح و ۱۵۴۴ تذکر در مجلس داشته ایم که به نتیجه رسیدن موضوعات هفت تپه و نیشکر خوزستان و سایر موارد نشانگر حجم بالای کار در مجلس جدید است .

نماینده مردم سپیدان و بیضا با اشاره به برجام و تحریمهای ظالمانه آمریکا و غرب گفت : قانون اقدام متقابل در خصوص تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی مجلس در کمتر از دو روز این طرح را برسی و تصویب کرد.

ایعلیزاده رسیدگی به مشکلات ، نیازها و درخواست های مردم و مسولین شهرستان های بیضا و سپیدان را هم یکی از اولویتهای کاری خود خواند و گفت  : رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم مهم‌ترین اولویت اینجانب در مجلس است و انها را از طریق مسئولان استانی و کشوری با جدیت دنبال می‌کنم تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: