پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۶:۴۴
کد خبر: ۱۲۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
فرمانده قرارگاه شهید سلیمانی در حوزه دو بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشتند:
در راستای مقابله با کرونا و مهار این ویروس، و به دنبال دستور مقام معظم رهبری در همکاری بسیج با وزارت بهداشت و درمان، طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور آغاز شد که در شهر شیراز نیز این طرح توسط بسیجیان با همکاری مراکز بهداشت هر منطقه در حال اجراست.

دکتر سید محسن هاشمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام شیراز در حاشیه این برنامه با تاکید بر حضور همیشگی بسیجیان در همه صحنه های مورد نیاز جامعه و کشور، تلاش جهادی و این همکاری مشترک را در ادامه اقداماتی دانستند که از ابتدای کرونا تا کنون آغاز شده است و تا مهار کامل آن ادامه خواهد داشت.

آغاز طرح شهید سلیمانی در شیراز با همکاری سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت

فرمانده قرارگاه حوزه ای مهار کرونا در ادامه بیان داشتند که طرح شهید سلیمانی در سه کمیته بهداشتی، حمایتی و نظارتی فعال بوده که بسیجیان بعد از فراگیری آموزش های صورت گرفته توسط مراکز بهداشت شیراز، و با در اختیار گرفتن کارت های مشخص شده، بر اساس لیست افراد مبتلا شده به کرونا که از مراکز غربالگری اخذ می شود، به ارتباط با افراد مبتلا پرداخته و پیگیری وضعیت آنان می شوند.

ایشان ادامه کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی را در قالب این طرح نیز اعلام کردند که به صورت هدفمند و با شناسایی خانواده های درگیر از طریق لیست غربالگری صورت می گیرد و کمیته حمایتی این قرارگاه وظیفه توزیع آن را بعهده دارد.

آغاز طرح شهید سلیمانی در شیراز با همکاری سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت

فرمانده حوزه بسیج، نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراکز عرضه کالا و خدمات را یکی دیگر از وظایف مهم طرح شهید سلیمانی دانستند که با حضور تیم های نظارت در این مراکز و مشاهده وضعیت موجود به تذکرات و ارائه مشاوره می پردازند.

دکتر هاشمی در پایان ضمن بیان بیان فواید این طرح از جمله ارائه مشاوره و کنترل افراد مبتلا جهت عدم ورود به جامعه، درخواست کردند که به منظور نتیجه بخش بیشتر طرح، لازمست در ارائه لیست مشخصات و اطلاعات افراد مبتلا به کرونا، دقت نظر بیشتری صورت گرفته و سریعتر به بلوک های بسیج تحویل شود.

آغاز طرح شهید سلیمانی در شیراز با همکاری سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت

نام:
ایمیل:
* نظر: