کد خبر: ۱۲۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
آنچه مهم نيست لباسي است که این جوان مومن انقلابی بر تن دارد؛ چه اين لباس کت و شلواري حاکي از درس آموزي در محيط هاي علمي دانشگاهي باشد، چه لباس روحانيت پوشيده باشد و پرورش يافته حوزه هاي علميه باشد، چه روزگاري براي دفاع از امنيت اين سرزمين روزگاری لباس نظامي بر تن داشته باشد.
با نزديک شدن به رمان برگزاري انتخابات، فضاي سياسي کشور با شيبي نسبتا تند در حال حرکت در مسير انتخاباتي شدن قرار گرفته و رقابت هاي جناح هاي سياسي براي تکيه زدن بر صندلي قدرت آغاز شده است. در اولين گام معمولا شگردهاي تبليغاتي است که کليد خورده و چالش هاي رسانه اي آغاز مي‌شود. تلاش براي پيوند دادن سرنوشت انتخابات 1400 با حضور نظاميان و کليدواژه نظامي‌گري از جمله اين بازي‌هاي عمليات رواني انتخاباتي است.

1. تلاش براي رقيب هراسي اصلي‌ترين فعاليت گام اول فعاليتهاي رسانه‌اي جريان‌هاي سياسي در ادوار انتخابات کشور بوده که بطور خاص توسط اصلاح طلبان دنبال شده است. دست‌های خالی اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات به واسطه عملکرد ضعیف دولت مورد حمایت ایشان، موجب شده تا سناریوی رقیب هراسی را به مثابه مهمترین ابزار خود ببینند، لذا هر روز باید منتظر انتشار اخباری با این سوگیری باشیم.

2. هوشمندان عرصه سياست و انتخابات بايد به خوبي نسبت به سناريوهاي رسانه‌اي پيشاانتخاباتي هوشيار بوده و با اظهارنظرات دقيق و حساب شده فرصت بهره برداري را به رقباي سياسي و فرصت طلبان ندهند. در اين ميان اظهاراتي که با صراحت بر حل مشکلات کشور با به قدرت رسيدن يک گزينه نظامي تاکيد دارد، از جمله همين سخنان است که به سادگي فرصت بهره برداري را در اختيار تيم عمليات رواني انتخاباتي اصلاح طلبان قرار مي دهد.

3. واقعيت آن است که "حل مشکلات کشور" نسبتي با نظامي يا غيرنظامي بودن رييس‌جمهور آينده کشور ندارد. راه حل مشکلات کشور آن است که رئيس جمهوري به قدرت رسد که اولا؛ از شايستگي مديريتي لازم براي اداره کلان کشور برخوردار بوده و اين برخورداري را در کارنامه پيشيني خود ثبت کرده باشد. ثانيا؛ باور کامل به حل مشکلات از طريق تکيه بر توان داخلي و سرمايه اجتماعي اين ملت بزرگ داشته و چشم به کمک و ياري بيگانگان نداشته باشد. ثالثا؛ برنامه جامع و عملياتي و کارشناسي شده براي حل مشکلات کشور داشته باشد و تيم کارشناسي حرفه‌اي و باتجربه نيز به انضمام آن ارائه دهد. رابعا؛ خود را بازويي اجرايي براي نظام اسلامي و رهبر معظم انقلاب اسلامي دانسته و توان ايجاد همبستگي ملي، فراتر از جناح بندي‌هاي سياسي براي تحقق الگوي اسلامي – ايراني پيشرفت را داشته باشد. خامسا؛ خود را مستظهر به راي ملت ديده و تا پايان کار همچنان خادم ملت بماند. چنین فردی با کلید واژه "جوان مومن انقلابی" قابل شناسایی است.
در اين ميان آنچه مهم نيست لباسي است که این جوان مومن انقلابی بر تن دارد؛ چه اين لباس کت و شلواري حاکي از درس آموزي در محيط هاي علمي دانشگاهي باشد، چه لباس روحانيت پوشيده باشد و پرورش يافته حوزه هاي علميه باشد، چه روزگاري براي دفاع از امنيت اين سرزمين روزگاری لباس نظامي بر تن داشته باشد.
***
دوگانه واقعی در انتخابات‌های این کشور، دوگانه خدمت – منفعت است. خادمان واقعی ملت باید در راس قدرت قرار گیرند و منفعت طلبان باید خانه نشین گردند، تا مشکلات کشور حل گردد. این امر با بصیرت و هوشمندی  و با نیفتادن در دام فریب دوگانه های دروغین ممکن خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: