کد خبر: ۱۲۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
به مناسبت سالروز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و روز پرستار،فرمانده سپاه ناحیه اقلید پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،به مناسبت سالروز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)  و روز پرستار،فرمانده سپاه ناحیه اقلید پیامی صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
"پرستاری ترکیبی از یک مجموعه‌ی ارزش‌های اخلاقی و فضایل انسانی است؛ از شفقت و دلسوزی بگیرید تا مسئولیت پذیری، تا صبر و بردباری در برابر بی تابی‌ها و کج خلقی‌ها که همه‌ی این‌ها فضلیت‌های بزرگ انسانی است”. 
                                                                         فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)

پنجم جمادی الاول (برابر با 30 آذرماه 1399) سالروز میلاد نورانی و خجسته پیام‌آور نهضت سرخ حسینی الگوی بصیرت بردباری و ایثار حضرت زینب کبری (س) می‌باشد که روز پرستار نام‌گذاری شده است.

بی تردید، زبان از وصف تلاش‌های خالصانه شما پرستاران عزیز قاصر و الکن است و هیچ پاداش دنیوی شایسته از جان گذشتگی‌ها و رشادت‌های کم نظیر شاگردان راستین مکتب حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) نیست جز شفاعت اخروی آن بانوی ارجمند که بهایی است بی مثال و بی مانند.

اینجانب  فداکاری و ایثار شما مدافعان سلامت را ارج نهاده و ضمن  تبریک میلاد پرستار کربلا حضرت زینب سلام الله علیها از آستان حضرت حق دوام توفیقات شما عزیزان را خواستارم.

سرهنگ پاسدار مهدی صالحی 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اقلید

نام:
ایمیل:
* نظر: