چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
ماسه نهم دی ماه روز تجدید عهد امت با ولایت و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388، برگ زریّن دیگری در افتخارات ملت بصیر و انقلابی ایران به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) را شاد ساخت.
خداوند بزرگ را شاکریم که شاهد چنین حماسه با شکوهی در یوم الله نهم دی ماه بودیم و این مقطع از عمر ما را در زمانی قرار داد که پرچم اسلام و جمهوری اسلامی به دست فقیهی فرزانه، شجاع و خداترس قرار دارد و نور ولایت او در دل تک تک ما متجلی گردیده است.
اینجانب سالروز فرارسیدن حماسه به یادماندنی نهم دی ماه که بیانگر عمق بصیرت ملت ایران بود را گرامی داشته و به مردم ولایی و امت حزب اللهی شهرستان سروستان تبریک عرض میکنم.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: