جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۰۶:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
سردار بوعلی در رزمایش کمک مومنانه ناحیه احمد بن موسی (ع) بیان داشتند:
سردار یدالله بوعلی بعدازظهر شنبه ۱۳ دی در حاشیه ششمین مرحله از توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) با ادای احترام به روح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدای حرم و هشت سال دفاع مقدس، افزود: سردار دل‌ها، شهید سپهبد سلیمانی مصداق آشکار کسی است که دلداده پرودگار متعال بود و خداوند به ایشان مقام و جایگاه و محبوبیت ابدی عطا فرموده است.سردار یدالله بوعلی بعدازظهر شنبه ۱۳ دی در حاشیه ششمین مرحله از توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) با ادای احترام به روح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدای حرم و هشت سال دفاع مقدس، افزود: سردار دل‌ها، شهید سپهبد سلیمانی مصداق آشکار کسی است که دلداده پرودگار متعال بود و خداوند به ایشان مقام و جایگاه و محبوبیت ابدی عطا فرموده است.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری فارس در نهضت کمک‌های مومنانه خوش درخشیده و از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون میلیون‌ها بسته معیشتی در قالب‌های مختلف میان نیازمندان توزیع شده است.

سردار یدالله بوعلی بعدازظهر شنبه ۱۳ دی در حاشیه ششمین مرحله از توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) با ادای احترام به روح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدای حرم و هشت سال دفاع مقدس، افزود: سردار دل‌ها، شهید سپهبد سلیمانی مصداق آشکار کسی است که دلداده پرودگار متعال بود و خداوند به ایشان مقام و جایگاه و محبوبیت ابدی عطا فرموده است.

او افزود: امروز شهید سلیمانی به یک چهره جهانی تبدیل شده و برکات وی همچنان در زندگی ما جاری است.

بوعلی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در استان پهناور فارس میلیون‌ها بسته معیشتی در قالب‌های لوازم تجریر، پوشاک، موبایل و تبلت و غیره در میان نیازمندان توزیع شده و در کنار اینها پویشهای مختلفی نظیر آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با قدردانی از تلاش‌های سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در خدمتگزاری به مناطق محروم در نواحی شرق شیراز، گفت: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، پویش‌های نذر خون و نذر رهایی نیز در مقیاس گسترده‌ای با مشارکت خیرین و بسیجیان در حال اجرا است.

 توزیع بیش از ۷۵ هزار بسته معیشتی در شرق شیراز

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) نیز در این مراسم گفت: در ششمین مرحله از کمک‌های مومنانه بیش از ۷۵ هزار بسته معیشتی در شرق شیراز با مشارکت خیرین و بسیجیان توزیع خواهد خواهد شد.

سرهنگ مرتضی خسروانی همچنین از راه‌اندازی پویش‌های مختلفی برای محرومیت‌زدایی در جامعه خبر داد و افزود: پویش گرمای محبت (اهدای کاپشن و بخاری و ...)، و پویش اهدای گوشی تلفن همراه و تبلت برای دانش اموزان نیازمندو تهیه هزار بن کارت با مشارکت اوقاف فارس در دست اجرا است و در کنار اینها مبلغ یکصد میلیون تومان برای اجاره بهای معوقه نیازمندان با مشارکت بسیجیان و خیرین جمع آوری شده است.

او از جمع آوری مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای کمک به بیماران سرطانی خبر داد و افزود: بسیجیان سپاه ناحیه احمدبن موسی با مشارکت خیرین موفق به مرمت ۲۴ منزل مسکونی، ایزوگام ۳۰ پشت بام در منطقه محروم سعدی، تهیه ۱۱۰ چادر مشکی و ۲۰۰ عینک و ۱۵۰۰ جفت کفش برای خانواده محروم و نیازمند شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در ادامه به راه‌اندازی پویش رهایی به همت بسیجیان این ناحیه خبر داد و افزود: ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در قالب پویش رهایی به تدبیر فرماندهی سپاه فجر فارس در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از حبس رهایی یافتند.

خسروانی با اشاره به نهضت‌هایی که مزین به نام این شهید والا مقام شده است، خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی با مشارکت جوانان پرشور بسیجی و علوم پزشکی در محلات برای مقابله با بیماری کرونا به اجرا درآمده است و میلیون‌ها بسته معیشتی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: