کد خبر: ۱۲۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
سردار رعیتی فرد:
سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در بازدید از استان هرمزگان علاوه بر دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در رزمایش مواسات و همدلی بسیج کارگران و کارخانجات استان شرکت و دفتر بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان را نیز افتتاح نمود.


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس، سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در بازدید از استان هرمزگان ضمن دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در رزمایش مواسات و همدلی بسیج کارگران و کارخانجات استان شرکت و دفتر بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان را نیز افتتاح نمود.

سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: در شرایط تحریم و کرونا، کارگران در خط مقدم تولید هستند.

سردار رعیتی فرد با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم، افزود: در جنگ اقتصادی کارگران و تولید کنندگان همه افسران و سربازان جنگ اقتصادی هستند و باید با کار جهادی و حضور در مراکز تولید و کارخانجات، مشکلات کارگران برطرف شود.

وی اظهارداشت: در شرایط اقتصادی امروز همه باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا موانع تولید برداشته شود.

ایشان بر پرداخت حقوق معوقه کارگران، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و  مشاغل سخت و زیان آور در بنگاهها و نظارت بر عملکرد تعاونی ها تاکید کرد.

سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست با تشکلهای کارگری استان هرمزگان، از تشکلات کارگری و کارفرمایی بعنوان بازوی مشورتی نظام نام برد و بر رفع مشکلات و دغدغه های آنها تاکید کرد.

دکتر رعیتی فرد با بیان اینکه انجمن ها و تشکلات بهترین بستر برای رشد مردم سالاری هستند، خواستار تعامل و هم افزایی بین مراکز تولیدی شد.

  وی با بیان اینکه کارگران به عنوان مبازران خط مقدم جنگ اقتصادی بیشترین نقش را در افزایش تولید ملی  دارند ودر تمامی شرایط همواره یاریگر نظام هستند، اظهارداشت: حضور مدیران تولید مرتبط و تشکل های کارگری در هیات های اندیشه ورز بسیج سبب رفع برخی مشکلات احتمالی می شود.

  مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در ادامه اظهارداشت: در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات علاوه بر پیگیری مطالبات کارگری، کمک به رفع موانع تولید و تسهیل گری را برای جلوگیری از رکود و تعطیلی کارگاهها را دنبال می کنیم.

وی گفت: حمایت از کارگر و تولید ایرانی فرصتی برای تولید محصول باکیفیت است.

در بازدید سردار رعیتی فرد از استان هرمزگان  در مراسمی با حضور هادی ابراهیمی، مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان و جمعی از فرماندهان پایگاه بسیج کارخانجات استان و تشکل های کارگری و کارفرمایی، از کتاب زندگی‌نامه 76 شهید جامعه کارگری هرمزگان با عنوان "ره یافتگان وصال " رونمایی شد، در این کتاب مشخصات فردی و زندگینامه شهیدای جامعه کارگری استان به ثبت رسیده است.

در این بازدید سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با مشارکت شرکت فولاد هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج فارس و شرکت نفت بندرعباس با حضور سردار على‌حسین رعیتی‌فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اجرا، و. در قالب 5هزار بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه آماده و مهیای ارسال برای مناطق محروم هرمزگان شد.

سردار علی‌حسین رعیتی‌فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این مراسم با تجلیل از نقش بسیج کارگری هرمزگان در تدارک دیدن چندین دوره از رزمایش مواسات و نقش‌آفرینی صنایع و واحدهای مهم تولیدی هرمزگان در ان رزمایش، اظهار کرد: آخرین تیر چله دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران، جنگ اقتصادی است و آن را از طریق تحریم‌های ظالمانه پیگیری می‌کند و واحدهای تولیدی و کارخانجات ما در خط مقدم این جنگ هستند.

وی با بیان این که کارگران رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمن بشمار می‌روند، بیان داشت: یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران که تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور در عرصه بین الملل بشمار می‌رود، عمق راهبردی ایران در منطقه به همت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی عزیز بود و تداوم راه آن شهید در ایجاد عمق راهبردی برای کشورمان در عرصه اقتصادی بر دوش فعالان عرصه اقتصادی و تولید در کشور است.

سردار رعیتی‌فرد ادامه داد: ایران اسلامی با دارا بودن انبوهی از منابع نفت، گاز، معدن و کانی و نیروی انسانی کارآمد و خلاق در دنیا از جمله برجسته‌ترین کشورهای دارای ظرفیت‌های عظیم اقتصادی همه‌جانبه است که توانسته با اتکای به ظرفیت‌های خود به پیش رود و در عین حال که با نظام سلطه در تقابلی تمام عیار قرار دارد اما الگویی از مقاومت و ایثار و مجاهدت باشد و این نشانه‌ای از الهام‌بخشی مکتب انقلاب اسلامی است.

وی به نقش امام راحل (ره) در مقابله با توطئه آلوده جریان استکبار در سوق دادن ملت‌های مسلمان منطقه به سمت و سوی زندگی و سبک غربی در تمامی شئونات جاری در جامعه اشاره و تصریح کرد: در حال کوبیدن آخرین میخ‌ها بر تابوت اسلام حقیقی بودند که امام راحل ما نهضت عظیم خود را که الهام گرفتن از نهضت حسینی و اندیشه عاشورایی بود، آغاز کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی راه تازه‌ای از عزت‌طلبی و استقلال را در پیش روی ملل مسلمان منطقه قرار داد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در بخش پایانی اظهارات خود از حرکت به سوی صنعتی شدن کشور و خودکفایی در زمینه‌های مهم و راهبردی به عنوان نقطه قوت بزرگی برای حفظ استقلال میهن‌مان یاد کرد و عنوان داشت: در ابتدای جنگ تحمیلی حتی توان تولید سیم خاردار و گونی برای ساخت خاکریز در جبهه‌ها را نداشتیم و دشمن ما نیز آنها را تحریم کرده بود و به سختی و هزاران واسطه به عرصه دفاع در جهبه‌ها می‌رسید اما امروز به مدد توان بالای علمی جوانان این مرز و بوم به قله‌های افتخاری از دانش و خوداتکایی رسیده‌ایم ککه دشمن را مقهور اراده ملت ایران کرده‌ایم و این راه با قدرت ادامه دارد.

افتتاح دفتر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان از دیگر برنامه های یازدید سردار رعیتی فرد از استان هرمزگان بود که  با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان انجام پذیرفت.

انتهای پیام/

عکسها : 
نام:
ایمیل:
* نظر: