کد خبر: ۱۲۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
سردار رعیتی فرد در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی:
مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در شرکت ایساکو با حضور سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در شرکت ایساکو برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در شرکت ایساکو با حضور سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در شرکت ایساکو برگزار شد.

سردار رعیتی فرد ضمن تسلیت سوگواری ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (س) که  مققارن گشته با اولین سالگرد شهید سلیمانی، حاج قاسم را یار امام و رهبری و رزمنده دوران جنگ و سرباز ولایت خواند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: این نکته رو در جمع شما کارگران عزیز باید بگویم که ما جنگ های زیادی را پشت سر گذاشتیم اما امروز دشمن تمام تلاش خود را انجام می دهد تا عرصه ای که شما در آن فعال هستید را به چالش بکشاند.

سردار رعیتی فرد با اشاره به جنگ هشت ساله ایران و عراق گفت: وقتی به ما حمله شد 50 کشور به اسم پشت صدام ایستادند برای نابودی نظام ما، از حلبچه تا شلمچه استکبار جهانی تلاش کرد تا این نظام را در نتفه خفه کند اما رشادت های شهید همت ها خرازی ها سلیمانی ها با کری ها و دیگر شهدا مانع آن شد.

ایشان در ادامه افزود: دینار و درهم های عربی، آواکس های آمریکایی، میراژ های فرانسه، تانک های شوروی و مستشاران نظامی همه و همه جمع شده بودند تا ما را زمین بزنند، همه ابراز ها را به کار گرفتند تا نظام اسلامی زمین بخورد، جنگ فرهنگی ایجاد کردند جنگ اقتصادی و روانی ایجاد کردند اما به لطف خدا و عنایت ائمه معصومین و رهبری امام این امر محقق نگردید.

سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور خطاب به کارگران شرکت ایساکو گفت: شما در سنگر مقدسی هستید و امروز دشمن با همه توان در حال تلاش برای به چالش کشاند ما در حوزه اقتصادی هست، اما به لطف و عنایت خدا و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش مجاهدان خستگی ناپذیر عرصه تولید و کارگران عزیزهیچ خدشه ای به تولید ما وارد نخواهد شد علی رغم تمام مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد.

ایشان در ادامه افزود: امروز وظیفه ما در حوزه دفاع از تولید و دفاع از نظام اقتصادی کشور وظیفه سنگینی هست به نحوی ک هر کارخانه و یا مراکز تولیدی که تعطیل و یا از چرخه تولید کنار برود ما یک سنگر را در جنگ اقتصادی از دست داده ایم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: سردار سلیمانی سرباز مکتب انقلاب و جمهوری اسلامی بود.چون خود را سرباز ولایت می دانست. او مرد میدان های سخت بود و از هیچ اتفاقی واهمه نداشت او نه میترسید و نه می هراسید.

سردار رعیتی فرد در خصوص خدمات سردار سلیمانی گفت: ایشان عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران را خیلی گسترش داد، از عمق شبه قاره هند تا بندر لازقیه تا از عمق شبه قاره هند بندر الحدیده یمن این ها همه ثمره تلاش های مرد مجاهدی بود که سال ها با اخلاص تلاش کرد.

ایشان در ادامه افزود: سردار سلیمانی تلاش های ویژه ای در حوزه های مختلف داشت بدون قیل و قال کردن، فرا جناحی بود و این به خاطر این بود که خود را سرباز ولایت میدانست. سردار سلیمانی نبوغ نظامی داشت، دارای استراتژی جنگ بود.

سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور قبل از شروع مراسم با مدیر عامل شرکت ایساکو دیدار و در جلسه ای علاوه بر قدردانی از زحمات این مجموعه در حوزه تولید، در خصوص برنامه های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات نکاتی را بیان نمود.

انتهای پیام/

عکسها : 
نام:
ایمیل:
* نظر: