آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
به‌گزارش خبرگزاری بسیج مسول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد در مراسم وداع با شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س
به‌گزارش خبرگزاری بسیج مسول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد در مراسم وداع با شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س که به همت حوزه مقاومت سپاه میمند و پایگاه مقاومت شهید بهشتی و با حضور خانواده شهدا مردم ومسولین بخش میمند فرمانده ناحیه مقاومت فیروزاباد در مسجد صاحب الزمان عج دهستان پر زیتون بر گزارشد گفت: شهدا گوهرهای گران‌بها ، چراغ راه هدایت بشریت و حجت خدا بر روی زمین هستند که قله‌های بلند سعادت را به‌خوبی طی کردند و همچون نگینی در تاریخ اسلام می‌درخشند.پورغلامی اظهار کرد: در طول چهل سال انقلاب اسلامی شهدا به‌عنوان ستون‌های محکم امنیت و اقتدار نظام اسلامی و مایه عزت و کرامت ملت هستند و امروز همه داشته‌هایمان را مدیون خون شهدا هستیم.


وی ادامه داد: شهدا جاری‌کنندگان فرهنگ حسینی(ع) و زینبی(س) در انقلاب اسلامی هستند که با حماسه‌آفرینی خود بار دیگر فرهنگ عاشورا را در تاریخ زنده کردند.

مسول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد بیان کرد: امروز بسیاری از فرهنگ‌های ارزشی همچون ایثار، ازخودگذشتگی ، ایستادگی در مقابل زورگویی‌های دشمنان و ثبات قدم در مسیر حق را به برکت خون شهدا داریم و اگر به این مرحله از اقتدار و سربلندی دست پیداکرده‌ایم مرهون آموخته‌هایی هستیم که از شهدا گرفتیم.

پورغلامی گفت شهدا با عملکرد خود حسینی رفتار کردند و خانواده‌های آنها با رفتارهای زینبی(س) خود نمود عینی و عملیاتی شهدا شدند.

وی اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدا با رفتار خود راه و سیره شهید را در جامعه تبیین کردند و امروز تکریم خانواده‌های معظم شهدا یک اصل مهم محسوب می‌شود.

مسول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد بیان کرد: اگر امروز ما از خانواده‌های معظم شهدا تکریم و تجلیل می‌کنیم این اقدام از ابعاد مختلف مهم است که باید به همه آنها توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان می‌دانند روحیه شهادت پذیری و ایثارگری ملت ایران بزرگ‌ترین سلاح دفاعی در انقلاب اسلامی است بیان کرد: در طول این چهل سال به برکت خون شهدا نصرت‌های الهی همواره پشتیبان ملت ایران بوده‌اند.

پورغلامی گفت امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری تمام راهبردهای دشمنان در ابعاد مختلف با شکست‌های سنگین مواجه شده و لذا اگر می‌خواهیم این مسیر پرفرازونشیب ادامه‌دار باشد باید پایبند بر ارزش‌های نظام اسلامی و آرمان‌های شهدا باشیم.
مسول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد بیان کرد: تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا برای مردم و مسئولین یک راهبرد مهم است که از جهات مختلف اهمیت دارد.



پورغلامی خاطرنشان کرد: حضور شهید در فضای جامعه قطعاً تحول‌آفرین خواهد بود و می‌تواند فضای عمومی جامعه را دگرگون کند، بازگشت پیکر مطهر این شهید در ایام سالروز عملیات کربلای ۵ و شهادت حضرت زهرا(س) یک فرصت ارزشمند برای همه است که باید از این فرصت در راستای ارتقای معنویت و کسب ارزش‌ها به‌خوبی استفاده کنیم.این مراسم با مداحی و سینه زنی در سوگ حضرت فاطمه زهرا و شهید گمنام به پایان رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر: