آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون :
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی  ویاد وخاطره شهدا به ویژه 11 شهید انقلاب شهرکازرون اظهار داشت:چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک رویداد بزرگ وبهترین فرصت برای معرفی دستاورد ها و آرمان های امام و انقلاب به نسل جوان است.
فرمانده سپاه کازرون ابراز کرد: دهه فجر روزهای مبارکی است که باید نسل جدید از دستاوردهای آن آگاه شوند که در اوایل انقلاب چه فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی صورت گرفته که می‌توان از آن الگو گرفت و در امور استفاده کرد.
توکل به نقش مهم رسانه‌ها در بصیرت‌افزایی مردم اشاره کرد و افزود: وظیفه اصلی رسانه‌ها بیان دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های مختلف به مردم است.
فرمانده  ناحیه مقاومت سپاه کازرون در ادامه خاطر نشان کرد: دستاوردهای انقلاب به برکت خون‌های پاک شهدا و زحمت کارگزاران نظام شکل گرفته و نباید به دشمن فرصت دهیم در راستای دشمنی با انقلاب تبلیغات سو انجام دهد و دستاوردهای نظام را نادیده بگیرد ودر میان اقشار جامعه ایجاد نا امیدی کند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آن امریکا به دلیل ماهیت اسلامی بودن انقلاب، با نظام از همان ابتدا مشکل داشتند، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سیطره و قدرت پوشالی غرب و شرق را برای جهانیان فاش کرد، معادلات آنان را برهم ریخت و رمز پیروزی ملت ها را در ایسستادگی و مقاومت در برابر ظالمان و جنایتکاران معرفی کرد.
سرهنگ توکل با اشاره به فتنه های متعدد دشمنان انقلاب در چهار دهه اخیر کشور گفت : دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا انقلاب اسلامی را مصادره کند و این توهم دشمن ،با حضور پرشور مردم  در صحنه های مختلف  از میان بر داشته شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون با بیان این که این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تدوام این انقلاب تا به امروز سهم داشتند اظهار کرد: از مهمترین ویژگیهای این انقلاب که آن را با سایر انقلاب ها و قیام های قبل از خود متمایز می نماید و موجب شده که این انقلاب با تمام مشکلات پیروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمی بودن و ملی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف در آن بوده است .
وی افزود: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب این است که مردم‌یار و مردم‌دار باشیم و در ایام دهه فجر باید تمام تلاش‌ها بر این باشد که با اجرای برنامه‌های خوب و کیفی دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین شود
فرمانده سپاه کازرون در ادامه از برگزاری 420 برنامه شاخص در دهه فجر امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی  خبر داد و گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان،غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا،مراسم گلباران ویژه ورود امام (ره)، ، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ،محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی ،جشنواره فرهنگی با هدف کشف وحمایت از استعدادهای فرهنگی وهنری شهرستان کازرون ،تقدیر از کادر درمانی وبسیجیان حاضر در طرح شهید سلیمانی ،نهضت خدمت رسانی با محوریت بسیج سازندگی وارائه یک خدمت عمرانی توسط هر پایگاه  مقاومت  و و نورافشانی شب 22 بهمن از جمله برنامه‌های شاخص سپاه کازرون در دهه فجرسال جاری  است.
نام:
ایمیل:
* نظر: