سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
سرهنگ مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز
به گزارش خبرنگار تنویر ناحیه بقیه الله (عج) شیرازسرهنگ مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) درتشریح ویژه برنامه های چهل ودومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز

 به  گزارش خبرنگار تنویر ناحیه بقیه الله (عج)، شیرازسرهنگ پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز درتشریح ویژه برنامه های چهل ودومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی درطول 42 سال گذشته،  اظهارداشت انقلاب اسلامی با درنظر گرفتن همه مشکلات  و دشمنی ها و تحریم ها و محدودیت ها و منابع و امکانات توفیقات فراوانی رادر زمینه های مختلف کسب کرده  است روحیه خودباوری و اعتماد به نفس آحاد  مردم   انس والفت زایدالوصفی را دربین نخبگان ودانشجویان ودانش آموزان ومسئولین ایجاد کرده و در سایه این تلاشهای صورت گرفته وتوکل برلطف وعنایاتی که خداوند قادر متعال شامل حال ماکرده است این توفیقات را به دست آورده ایم. 

سرهنگ علیپور گفت: مادر صنایع نظامی امروز صاحب قدرت بازدارندگی بسیار عظیمی هستیم که دشمن را در محاسبات خودش غافلگیر کرده است. در حوزه مسایل پزشکی یک زمانی پزشکان خارجی ویزیت عمومی را انجام میدادند ولی امروز در حوزه های مختلف پزشکی پیچیده ترین درمان ها در ایران اسلامی انجام می شود. در حوزه مسایل هسته ای دستاوردهای بزرگی را داشته ایم از غنی سازی هسته ای و ساخت سانترفیوژها گرفته تا راه اندازی راکتور آب سنگین اراک و صنایعی که از قبل مسایل هسته ای به عنوان صنایع راهبردی است توسط دانشمندان هسته ای و رشته های مرتبت صورت می پذیرد. در علوم نانو تکنولوژی مانند علومی که در انحصار چند کشور خاص است در سایه ی خود باوری مسئولین و جوانان علی رغم همه سختی ها و مشکلات ایران اسلامی  در سکوهای برتردنیا قرار دارد.

وی بیان داشت: بیش از 1127 برنامه توسط ناحیه بقیه الله و با مشارکت حوزه ها وپایگاه های این ناحیه در دهه ی فجر 1399 اجرایی می شود که از بین این برنامه ها 60 برنامه به عنوان برنامه های شاخص و ویژه است. شعار محوری دهه فجر 99 انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار می باشد که در تمامی این برنامه ها این شعار محوری در سر لوحه برنامه ها و اقدامات قرار می گیرد.

 فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ادامه داد: از جمله برنامه های شاخص رزمایش الی بیت المقدس به مدت 10 روز برگزار می شود. این برنامه در کلیه ی محلات و با محوریت گردان های بیت المقدس و امام علی و کوثر با هدف ایجاد امنیت پایدار و مردمی انتجام می گیرد، نمایشگاه های مختلف با موضوع انقلاب با دستاورد های آن، ویزیت رایگان بسیجیان به مردم با همکاری مراکز درمانی و بسیج جامعه پزشکی، از دیگر برنامه های دهه فجر 1399 ناحیه بقیه الله راه اندازی ایستگاه های سلامتی، مسابقات ورزشی، اجرا و نمایش تاتر، گروه سرود خیابانی، افتتاح پروژه های عمرانی با موضوع محرومیت زدایی، جهاد اهدا خون که از هفته بسیج شروع شده بود، راه اندازی کارناوال شادی در سطح شهر شیراز، مراسم غبار روبی مزار مطهر شهدا، مراسم جشن میلاد حضرت زهرا س، تداوم رزمایش های کمک مومنانه با تهیه و توضیع 3 هزار بسته معیشتی، 40 هزار بسته بهداشتی، توزیع تبلت در بین دانش آموزان نیازمند، توضیع 13 سری جهیزیه برای زوجین جوان در قالب رزمایش کمک مومنانه با کمک خیرین در سطح سپاه بقیه الله شیراز از جمله این برنامه های شاخص است.

وی افزود در دهه فجر 99 مرحله دوم آزاد سازی زندانیان غیر عمد که در مرحله اول 27 زندانی در سالروز شهادت سردار سلیمانی با عنوان نذر رهایی شروع شده بود در دهه فجر خیرین از طریق ستاد دیه و با همکاری سپاه بقیه الله صورت می پذیرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: