آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس به همراه فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد و نماینده ولی فقیه در سپاه این شهرستان با امام جمعه شهرستان
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با حضور در فیروزآباد به همراه فرمانده سپاه ناحیه و نماینده ولی فقیه در سپاه این شهرستان در نخستین روزهای آغاز دهه مبارک فجر با امام جمعه فیروزآباد دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با حضور در فیروزآباد به همراه فرمانده سپاه ناحیه و نماینده ولی فقیه در سپاه این شهرستان در نخستین روزهای آغاز دهه مبارک فجر با امام جمعه فیروزآباد دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام سیدعزیزاله هاشمی زاده در این دیدار با بیان اینکه به ثمر رسیدن نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، مایه سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی بوده ، اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و هر سال در کشور ما سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور ملت شریف ایران اسلامی که همیشه در عرصه‌های مختلف با شور و شوق وارد میدان می‌شوند، برگزار می‌شود.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به اینکه دشمن با تاکتیک‌ها و حربه‌های مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی در جهان است، افزود: احساس عزت، استقلال، امنیت پایدار و نفی استکبار از اصلی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است که باید در ایام دهه فجر در جامعه تبیین شود.

در ادامه حجت الاسلام محمودی زاده با اشاره به شعار محوری امسال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار، بیان داشت: نظام و انقلاب به واسطه حضور همیشه در صحنه مردم ایران اسلامی و به رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به یک الگوی موفق در جهان اسلام تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: ما در دهه فجر امسال تأکید بر بیان دستاوردهای چهل و دومین سالگی انقلاب اسلامی برای آحاد مردم و بسیجیان و ایده‌آفرینی و ایده‌دهی به مردم داریم و محوریت اصلی برنامه‌های ما در این ایام است.
نام:
ایمیل:
* نظر: