آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
الهام زارع خفری
"عفاف" و "حجاب" واژه هایی هستند که قدمتی به تاریخ خلقت آدمی دارند که اندک اندک و با توجه به اقتضای زمان گسترش پیدا کرد و سرانجام با " اسلام" به سر حد کمال خود رسید به گونه ای که یکی از بدیهیات اسلام است.
الهام زارع خفری مدیریت خواهران دفتر بسیج دانشجویی شهرستان ممسنی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س ) و روز زن طی یادداشتی نوشت:

ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است.

️ اگر پای نثار خون و ایثار جان در میان باشد این نسل خروشان و با ایمان است که پای در رکاب جهاد می نهد و به صحنه های رزم و حجله های شهادت می شتابد.

 اگر توطئه فرهنگی و شبیخون پیدا و پنهان دشمنان به مرزهای فضیلت و فرهنگ باشد اوست که افشاگر ترفندها و پرده در تزویرها می گردد.
این نسل که فرزند خون و حماسه و ایثار است هرگز به مرگ تدریجی ارزشها تن نمی دهد چرا که میداند اگر در برابر انحرافات و فسادها سکوت کند، اجتماع پر شور و انقلابی ، به گورستانی سرد و خاموش بدل می شود که پر از جسدهای متحرک و مرده های زنده نماست.


سرمایه داران صهیونیست که اندیشه رهبری گیتی را در سر می پرورانند و از دهها سال پیش تهاجمی فرهنگی علیه همه مقدسات الهی آغاز کرده اند؛ امروزه انقلاب اسلامی را تنها خطر حال و آینده نقشه های خویش می دانند و برای در هم کوبیدن آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.


️ توجه به بخشهایی از پروتکل تصویب شده در انجمن صهیونیست ها که در 1901 کشف شد ، برای درک ژرفای توطئه مفید است. آنان" نشر صور قبیحه و تبلیغ اعمال منافی عفت مطابق با اقتضای روز، سرگرم کردن مردم به عیش و عشرت، ایجاد مجالس و مجامع عریانها و تبلیغ منکرات" را بخشی از مقدمه کار خویش قرار داده اند.


امروزه؛ آخرین حربه توطئه آمیز دشمنان، تهاجم فرهنگی و اشاعه منکرات در جوامع اسلامی است. اینبار عفاف و حجاب زنان و مردان مسلمان را زیر سوال برده و از این رهگذر قصد چنگ انداختن بر ملت و اسلام دارند.


"عفاف" و "حجاب" واژه هایی هستند که قدمتی به تاریخ خلقت آدمی دارند که اندک اندک و با توجه به اقتضای زمان گسترش پیدا کرد و سرانجام با " اسلام" به سر حد کمال خود رسید به گونه ای که یکی از بدیهیات اسلام است.


نا گفته  که پوشش و حجاب نه فقط در اسلام که در سایر مذاهب و ادیان نیز ، بسته به نگرش و فرهنگ جوامع آنها نیز پذیرفته شده است اما بحث حجاب کامل در اسلام است و بس.


خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند: " ای پیامبر زنان امت من را بگو که حجابهای خود را بوسیله چادرهایشان کامل کنند که این کار برای اینکه آنها به حریت و آزادگی شناخته شوند تا از تعرض و جسارت هوس رانان آزار نکشند بسیار نزدیکتر است".


فاطمه زهرا(س) مصداق کامل اسوه و الگوی زنان و دختران مسلمان و جهان در همه احوالات زنانگی اعم از دختر بودن و همسر بودن و مادر بودن است. نگاهی به زندگی کوتاه این بزرگ بانوی جهان و تبیین سیره و سلوک ایشان در زندگی فردی و اجتماعی، نقشه راه روشنی است برای گام برداشتن در راه بندگی و سیر الی الله. آنجا که رسول الله از امیر مومنان می پرسد فاطمه چگونه همسری است برای تو؟ و ایشان تمام آرامش را در کنار فاطمه معنا میکند، و آنجا که در دفاع از ولایت سیلی میخورد و در سیاست با خطبه غرای فدکیه به روشنگری میپردازد همه نشان از جایگاه عظیم زنان مسلمان در اسلام دارد.


فرهنگ فاطمی، نقطه عطفی است در انقلاب اسلامی که دشمن را ستوه آورده و به انحاء مختلف راه رخنه در آن را میکاود البته موفقیتهایی هم بدست اورده و لکن فاطمیون بیدار جامعه همچنان تمام قد در برابر سیلی های گرگ صفتان ایستاده اند و ایستادگی خواهند کرد تا زمانی که جهان بر پاست.


میلاد سراسر نور حضرت زهرای مرضیه، صدیقه طاهره بر همه فاطمیون جهان اسلام مبارکباد.
نام:
ایمیل:
* نظر: