چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۵۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
حجت الاسلامم رهنمای
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سروستان در جمع بسیجیان مسجد جامع سروستان بیان نمودنظام ولایی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی می باشد که حضرت امام (ره) برای مردم ایران و جهان به ارمغان آورد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه سروستان حجت الاسلام و المسلمین رهنمای مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سروستان در مراسمی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی درجمع بسیجیان مسجد جامع بیان گفتند:نظام ولایی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی می باشد که حضرت امام (ره) برای مردم ایران و جهان به ارمغان آورد.
حجت الاسلام رهنمای گفت:داشته های فعلی کشور عزیزمان ایران با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و در زمینه های مختلف از پیشرفت مطلوبی برخوردار هستیم.
اما مهم این است که ما به انقلاب و ثمرات آن نظر کنیم
وی بیان داشتند:مردم در کنار رهبری حکیم می توانند به اهداف عالیه اسلامی که هدف انقلاب و حرکت حضرت امام(ره) نیز بر همین پایه بوده است برسند. و نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان تمدن نوین اسلام ظهور پیدا کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان در پایان اظهار داشتند:همه باید بدانند که این انقلاب اسلامی آینده ای روشن به همراه دارد و با تبعیت از ولی فقیه و روحیه جهادی می توان بر مشکللات غلیه نمود و ان شا الله پرچم این انقلاب به دست آقا و سرورمان امام زمان عج داده خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: