آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
مراسم جشن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش خبرگزاری بسیج از فیروزآباد حجت‌الاسلام پورغلامی مسول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد درمراسم جشن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت امام کاظم روستای وحدت آباد کوهمره سرخی با تبریک دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و تولد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه گفت : ملت ایران با انقلاب اسلامی حماسه ی بزرگی را خلق کرد.انقلابی که برخلاف تمام انقلاب های دبگر به جهتی که نتوانستند چهل سالگی خودرا ببینند ولی انقلاب اسلامی ما از مرز 40 سالگی گذشت و اینک دنیا شاهد چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است .
وی تصریح نمود :انقلابی که همه اصول و ارزشهای خود را حفظ کرد و ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نکرد ونظام جمهوری اسلامی ایران امروز مستقل ترین نظام در این کره خاکی است.
پورغلامی گفت : پس از انقلاب اسلامی، ایران در حوزه های مختلف علمی پیشرفت های قابل ستایشی داشته است که به صورت تخصصی می توان به هر یک از این دستاورد ها اشاره کرد؛
پورغلامی ، حضور جوانان در عرصه جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس ، حضور مردم در کمک رسانی به مردم سیل زده و سایر بلاهای طبیعی ، حضور جوانان در اجتماع عظیم اربعین حسینی ، حضور در عرصه بهداشت و درمان ، حضور در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه ها را برپایه تفکرانقلابی دانست .
وی درپایان گفت : امروز ایران اسلامی است که در جهان سرافرازو با قدرت ایستاده و درهمه میدان ها حرف برای گفتن دارد . قدرت اسلام و انقلاب اسلامی بود که محاسبات آمریکا را به هم ریخت و دست چپاولگران را از کشور کوتاه کرد و  با زدن عین الاسد هیبت پوشالی آمریکا درهم شکست . رمز همه پیشرفت ها ، موفقیت ها و سربلندی ملت ایران ایستادگی و مقاومت و فرهنگ بسیجی است و این از بزرگترین افتخارات میهن اسلامی و با همت بلند بسیجیان این مرز و بوم بوده و همچنین امروز در عرصه پهپادها به یک قدرت کم نظیر در دنیا تبدیل شده است وی راه برون رفت از مشکلات کنونی جامعه را حاکمیت   فرهنگ و تفکر بسیجی روحیه جهادی و نهادینه شدن فرهنگ ومکتب شهید سلیمانی  ودل نبستن به بیگانگان و اعتماد به تولیدات داخل و رونق و جهش تولید بر مبنای تأکیدات مقام معظم رهبری دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: