جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۲:۵۴
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنرانی نماز جمعه مطرح کرد:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان، از آمادگی کامل بسیج برای کمک به مسئولین شهرستان و خدمت رسانی به مردم لارستان بزرگ در عرصه های مختلف خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدارعیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنرانی این هفته نماز جمعه شهرستان لار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ،میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لارستان بزرگ و علما واندیشمندان این دیار، به ماموریت های نیروی مقاومت بسیج اشاره نمود و خاطرنشان کرد: ماموریت بسیج جذب، آموزش و سازماندهی آحاد دلدادگان این نظام و انقلاب ،تحقق بسیج مردمی و سپس انجام ماموریت در عرصه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،تربیتی، امنیتی،سازندگی،محرومیت زدایی و... است.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان تصریح کرد: بسیجیان و جهادگران لارستانی با همراهی مردم،خیرین و مسئولین شهرستان از ابتدای شیوع بیماری کرونا و درلبیک به ندای فرماندهی معظم کل قوا اقدامات کم نظیر و قابل توجهی را به آسیب دیدگان از این بیماری ارائه داده اند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:
توزیع 40هزار بسته معیشتی ، 2500 بسته نوشت افزار، 250دستگاه موبایل و تبلت، 400میلون تومان وام قرض الحسنه، 36هزار بسته بهداشتی، 380میلیون تومان بخشش اجاره بها ، اهدای ده ها  جهیزیه به زوج های جوان، مشارکت در طرح شهید سلیمانی و کمک به شبکه بهداشت و درمان برای مراقبت و حمایت از بیماران و خانواده های کرونازده و کاهش دامنه آسیب به سایر مردم ،آزادی 12 زندانی جرائم غیر عمد که دو نفر از آنان همزمان با دهه مبارک فجر آزاد خواهند شد.

سرهنگ افسری در ادامه اظهار داشت: فعال سازی موزاییکی پایگاه های مقاومت در منطقه لارستان بزرگ در دستور کار سپاه ناحیه لارستان قرار دارد به نحوی که در هر گوشه ای از این خطه پهناور، پایگاه مقاومت بتواند همین خدمات را به مردم منطقه خود ارائه نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از مسئولین پرتلاش لارستان گفت: آن جایی که مسئولین برای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی با کمبود نیروی انسانی مواجه شدند، بسیج آمادگی کامل دارد  برای کمک به مسئولین شهرستان و خدمت رسانی به مردم لارستان بزرگ در عرصه های مختلف همچون گذشته وارد میدان شود و به یاری آنان بشتابد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان به بیان دو معظل مسکن جوانان و اشتغال در لارستان پرداخت و تاکید کرد: در قضیه مسکن جوانان که امروز دسترسی به یک قطعه زمین و یا مسکن بسیار دشوار است، می توان با پیاده سازی یک طرح بومی و حذف رانت و واسطه گری این مشکل را حل نمود.
وی همچنین با مخاطب قرار دادن خیرین توصیه کرد: فعالیت اقتصادی در منطقه باید به سمت اشتغال سوق پیدا کند تا با اشتغال زایی برای جوانان موجبات ازدواج، کاهش بزه و رفاه و آرامش در جامعه فراهم گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: