آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
تنویر کازرون خبر داد:
به گزارش تنویر ، همزمان بادهه مبارک فجر یادواره شهدای اصناف کازون باحضور امام جمعه ، فرماندهان نظامی وانتظامی ، هیات رئیسه اتاق اصناف، بسیجیان حوزه های مختلف بسیج اصناف ،بازاریان  برگزار شد.

این مراسم همه ساله و به همت حوزه مقاومت اصناف در فضایی معنوی،با هدف زنده نگاه داشتن یادونام شهداو با استقبال کم نظیربازاریان کازون  برگزارمی شود.

 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در  ابن یادواره اظهار داشت : عظمت کاری که فرزندان دلاور این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند. باهیچ کاری دیگری برابری نمی کندو هر چقدرکه بتوانیم حماسه رشادت هاو فداکاریهای شهیدان را به جوانان انتقال دهیم،بازهم حرفهای ناگفته فراوانی باقی می ماند.

توکل گفت: جایگاه شهداء بسیار رفیع است و وظیفه تمامی مردم است تا در جهت انعکاس شعاع نور تفکر آن بزرگ مردان به نسل جوان تلاش کنند.

وی افزود:راهی که شهدا رفتند، همانا پا گذاشتن در مسیر ایثار، تفکر، ایمان ،کمال و رسیدن به معبود بود که البته قدم نهادن در چنین مسیری، لیاقت می خواهدو اگر هر کدام از ما بتوانیم ذره ای از راه آن بزرگواران را ادامه دهیم بازهم معنا و مفهوم سختیهایی را که شهیدان در این راه متحمل شدند،درک نخواهیم کرد.

توکل عنوان کرد:همانگونه که می دانیم خانواده بزرگ اصناف نیز،دوشادوش دیگر مردم عزیزکشورمان در براندازی حکومت پهلوی و هشت سال دفاع مقدس، شهدای گرانقدری را تقدیم آزادی،استقلال و سربلندی کشورکرده است که از آن عزیزان،یادگاران با ارزشی به جا مانده اند که امروزدرعرصه های مختلف سازندگی کشور،همچون نگینی درخشان،خودنمایی می کنند،

فرمانده سپاه ناحیه بیان داشت :امروزفرزندان شهداودیگربستگان نزدیک آنها درجبهه دیگری که هماناحفظ سربلندی،استقلال و ادامه دادن راه شهداست حضور دارندو با پیروی از فرامین رهبرمعظم،اجازه نخواهندداد تا دشمنان آسیبی به اهداف و بنیان های مقدس انقلاب اسلامی ایران واردکنند.

توکل درخاتمه اظهار داشت: :بنده به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ اصناف کازرون دست تمامی پدران،مادران و فرزندان شهیدرا می بوسم و ازخداوندمتعال آرزو دارم تا تمامی ما را در روز قیامت درکنار شهدای عزیزمان محشور بگرداند.

نام:
ایمیل:
* نظر: