آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
بیانیه بسیج دانشجویی ارسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب؛
دهه فجر، دهه ماندگار درتاریخ پرافتخار ایران اسلامی و قله بالندگی ملت بصیر و دین باورمان است، که در بهمن 1357 با خیزش عظیم ملت بزرگ ایران و با ایثار خون شهدا شکل گرفته است.
بسیج دانشجویی ارسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.

بیانیه به این شرح است:


 بسم الله الرحمن الرحیم

((والفجر ولیال عشر))

دهه فجر، دهه ماندگار درتاریخ پرافتخار ایران اسلامی و قله بالندگی ملت بصیر و دین باورمان است، که در بهمن 1357 با خیزش عظیم ملت بزرگ ایران و با ایثار خون شهدا شکل گرفته است.

پیروزی انقلاب اسلامی درسال1357 بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بودکه به دست مردی الهی و با تکیه بر حضور مردم، معادلات دنیای مادی را بر هم زد، انقلاب اسلامی قیام ملت ایران در راه خدا بود، قیامی که جز با نصرت الهی و رهبری امام خمینی (ره) پیروزی آن ممکن نبود. 

تردیدی نیست که این انقلاب کبیر مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از نهضت عاشورایی تداوم بخش راه حسینی است که ان شاالله تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد داشت.

امروز انقلاب اسلامی ایران پس از 42 سال که ازعمرپربرکت و افتخارآمیز آن میگذرد و توانسته بیش ازهر زمان دیگری جایگاه تاثیر گذار وتعیین کننده خود در عرصه تحولات منطقه ای و فرا منطقه ای را تحکیم بخشد و با پیام الهام بخش و عزت آفرین خود موجب حرکت عدالت خواهی وازادی خواهی ملت های ستمدیده ومظلوم جهان شود.

امروز انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 42 سال حقانیت کلام و راه حضرت امام خمینی(ره)خودش را نشان داده و اکنون هیچ عالم وجاهلی براین شک ندارد که سراغاز جنبش های اسلامی منطقه وحتی قیام های اروپا وامریکا ناشی از انقلاب امام خمینی (ره)است و باید این را بدانیم قبل از اینکه انقلاب ما الگوی دنیا باشد، این استمرار انقلاب ماست که الگوی جهانیان شده است و بزرگداشت دهه فجر فقط گرامیداشت خاطره ی شیرین انقلاب نیست بلکه اصل این مراسمات استمرار انقلاب است و اکنون انقلاب ما نه تنها مستمر بلکه بالنده و رو به گسترش است و پیشرفت درتحولات سیاسی و معنوی،توسعه علم و فناوری،توسعه بخش کشاورزی،تحول درتوسعه علم و خدمت درکشور وپیشرفت های فوق العاده ای پزشکی وتوسعه در بخش های صنعتی، پیشرفت درتجهیزات نظامی و موشکی داشته است ، کما اینکه امروز درتولید واکسن خود کفا هستیم واین خود اتکایی و قطع وابستگی از دستاورد های انقلاب اسلامی بوده است، همه این پیشرفت ها در شرایط سختی رقم خورده است، خود کفا شدیم اما درجنگ تحمیلی ،در تحریم،فشارهای حداکثری،توطئه، جنگ نا برابر اقتصادی که این سالها علیه کشورمان اعمال میشد که همگی آزمون های انقلاب اسلامی مابوده است که به حول وقوه الهی و با تدبیر، بصیرت و دور اندیشی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همه این سختی ها را پشت سرنهادیم و با گامی استوار مسیر آبادانی کشورمان را با اقتدار و صلابت طی خواهیم کرد.

همانطور که مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی درطول  سه دهه گذشته توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری برملا کرده است و خنثی ساخته اند.

دربیانیه گام دوم از امید آفرینی به عنوان اصلی ترین جهاد یاد کرده و در بیانات خود در روز عید قربان سال جاری فرمودند: اگرجریان تحریف شکست بخورد قطعا جریان تحریم هم شکست میخورد.این بیانات حکیمانه نشان می دهد که نیروهای انقلابی در شرایط کنونی باید جهاد تبیین برای امید آفرینی درکشور بسیج شوند، بیانیه گام دوم انقلاب بهترین منبع و سند برای تبیین و تشریح عظمت انقلاب اسلامی و دمین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است و فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم می زند و انقلاب را نیز به آرمان بزرگش که ایجادتمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه)هست نزدیک میکند.

درنهایت امروز بعداز 42 دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ما جوانان و ما ملت ایران به نمایندگی از امت ازادی خواه جهان گرد هم جمع شده ایم تا نشان دهیم شعله های و جودمان که از فریادحق طلبی سال 42 به دم مسیحایی امام خمینی(ره) افروخته شد و سپس در بهمن 57 با اتحاد و یک دلی مردم به انفجار نور بدل گشت چراغ راهی شد برای سایر منادیان ازادی و استکبارستیزی، هنوز هم روشنگر و گرما بخش وجود مستضعفین است. مستضعفینی که منتظر فرمان و نشانه ای از رهبرشان هستند.

آری این لشکر جان برکفی که امروز به حکم ولی شان شمشیر در غلاف اند، نه از تروریست و نیرنگ باز خوانده شدن توسط بیگانگان می ترسند، نه از رافضی و کافر خوانده شدن توسط کور دلانی همچون وهابی وتکفیری. این سَروهای سرافرار امروز که افتخار انقلاب را درمقابل تمامی قدرت های دنیا یدک میکشد.

با وعده های خام ودروغین امریکا،غرب و یاصهیونیست تطمیع نخواهد شد زیرا ذات کثیف آنها را شناخته و تا ذات و طینت خبیث آنها را برهمگان نمایان نکند از پای نمینشیند و در این راه تحریم شدن و تهدید شدن توسط انها بیم ندارد و این رابدانند که هیچگاه همچون حسینی با چون یزیدبیعت نمیکند...

 و در نهایت ما فرزندان بسیجی مومن وشهید پرور ایران اسلامی به منظور دفاع از انقلاب و دستاورد ها و افتخارات شکوه مندش و به منظورعهد میثاق دوباره با شهیدان خواهان آنیم که باحضور پرشور و انقلابی خود درتمام صحنه های انقلاب و پیشرفت روز افزان کشورمان همچنان بصیرت انقلابی وهمدلی مان با رهبری و انقلاب را به دشمن ستمکار و در رأس آن امریکای جنایتکار به اثبات برسانیم و بدانیم با حضور آگاهانه درعرصه ها و همیشه حاضر بودن در میدان و تکیه بر رهنمود های مقام معظم رهبری پیروزی نهایی ازآن ماست، زیرا که حق تعالی بحق وعده خود یارو یاور مومنان است...

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
دهه فجر، قله بالندگی ملت بصیر
نام:
ایمیل:
* نظر: