جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۹:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
احمدی جابری گفت: تعداد ۳۱۰ دستگاه تبلت همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به همت حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق ع و حضرت معصومه س، تهیه و در اختیار دانش ‌آموزان کم بضاعت قرار گرفت.

«غلامعلی احمدی جابری» در گفت‌وگو با خبرنگار  تنویر جهرم ، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاش برای زدودن چهره محرومیت از جامعه به همت مردم و تلاش نهادهای انقلابی در حال انجام شدن است.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون خدمات گسترده ای ویژه نیازمندان و خانواده های کم بضاعت انجام شده است، افزود: این خدمات در قالب رزمایش «کمک مومنانه» و با تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم تحقق پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور کمک به دانش آموزان کم بضاعت نیز تا کنون در چند مرحله با تهیه تبلت اقداماتی انجام شده است، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و از سوی بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم تعداد 50 تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت تهیه شده است.

احمدی جابری با اشاره به مشارکت دیگر ارگان های شهرستان جهرم در تهیه و خرید تبلت، ادامه داد: همچنین تعداد 260 تبلیت نیز توسط به همت خیران و دیگر نهادها و ارگان های مرتبط به منظور حمایت از دانش آموزان هدف تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت خیران و سازمان ها، تعداد 310 دستگاه تبلت تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با قدردانی از خیران و نیکوکاران در راستای کمک رسانی جهت تهیه اقلام معیشتی به ویژه خریداری تبلت ویژه دانش آموزان، از بسیج دانش آموزی «امام صادق (ع)» و «حضرت معصومه (س)» شهرستان جهرم که در این راستا تلاش کرده اند، قدردانی کرد.

احمدی جابری، در پایان اظهار کرد: تبلت های خریداری شده در قالب مرحله جدید طرح «مواسات و همدلی» میان دانش آموزان کم بضاعت توزیع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: